פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון נעליים נושא התלונה:
טרב רויטל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב28/12/11 קניתי מגףב 400 שח מהסניף בדיזינגוף. ב18/1/12 החזרתי את המגף לחנות בשל קילוף החלק הפנימי בנעל עליו מונחת כף הרגל. כמובן שסרבו להחליף את הנעל אלא לשלוח לתיקון והבטיחו שיחזור מתוקן תוך שבוע
בשרות לקוחות עובדת בשפ חמדה התנהגה ודיברה מגעיל . כמובן שאחרי שבוע הנעל עדיין לא תוקנה.חוצפה. בסוף החורף היא תתוקן? קונים נעל ולא זוכים להנות ממנה בזמן הקני.והיחס מגעיל. ככה נותנים שרות ברשת שמכבדת את עצמה?

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה