פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים באיכות ירודה ויחס משפיל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
שלום,
אני לקוחה קבועה של נעלי גזית לשעבר.
לפני כחודשיים רכשתי מגפיים מחנות נעלי גזית בכפר סבא.
לאחר שימוש חד פעמי החלו המגפיים מתקלפות. פניתי לחנות ממנה
רכשתי את המגפיים בבקשה לקבל החזר בעבור הסחורה הפגומה
שניתנה לי בעבור כספי הטוב אך נענתי בשלילה ואף לא היה מוכן לתת זיכוי.
מאחר ולא מצאתי תחלופה מתאימה בחנות ולא קיבלתי זיכוי , ביקשתי מאחד
הקונים בחנות שיקח נעליים במקומי, המוכר זרק אותי מהחנות ולא הסכים
לתת החזר כספי בשום פנים ואופן.
נסעתי לחנות נוספת , שם קיבלה אותי מוכרת חביבה שטענה שאני צודקת ויש
לפצות אותי ואף הגדילה לעשות וצלצלה לחנות בכפר סבא ודיברה עימם וסיכמה
איתם שהענין יטופל ואני אקבל החזר כספי. שוב נסעתי חזרה לכפר סבא ומשנכנסתי
לחנות נתקלתי שוב בסירוב ובטענה שלא סוכם דבר ואין מצב שאקבל כסף. בנוסף
עבדה שם בחורה ערביה שהתריסה נגדי:" ככה מתנהגים בדת שלכם" { אני דתיה}.
כעסתי מאוד הן על העובדה שנאלצתי לסוע ולבזבז דלק וזמן כמה פעמים, הן על היחס המשפיל והבוטה והן על העובדה שלא קיבלתי את הכסף המגיע לי או זיכוי.
ניסיתי מספר רב של פעמים ליצור קשר טלפוני עם החברה אך לא היה מענה!
בהמשך נשלחה תלונה דרך האתר באינטרנט לנעלי גזית ובנוסף דיברתי עימם בטלפון
אך, כל מאמצי עלו בתוהו והחברה מסרבת לפצות אותי על עוגמת הנפש שנגרמה לי ועל האובדן הכספי. כפי שציינתי בתחילת התלונה אני הייתי לקוחה קבועה של נעלי גזית וצר
לי שכך נוהגת החברה בלקוחותיה, בושה וחרפה שחברה שמכבדת את עצמה וקיימת כבר שנים לא יודעת להעריך את מי שהביא אותה לגדולתה עד כה, הלא הם לקוחותיה הקבועים, רק יש לזכור שמי שהביא לגדולתה יכול בהחלט להביא לנפילתה וזו היא רק ההתחלה,
כי העוול שנעשה לי נעשה גם לאחרים לפי הממצאים באינטרנט ובחברה ועל עוולות משלמים. החברה מתנהלת בצורה מבישה, בשוק מתנהגים המוכרים באדיבות רבה יותר וביחס הוגן ואמין ללקוחות.

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה