פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רוכסן קרוע במגף חדש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג מגפים חדשים מסניף נעלי גזית בגן שמואל, במגף אחד הרוכסן נקרע, כאשר חזרתי לסניף בגן שמואל מנהלת הסניף טענת שהיא תשלח את המגף לחברה על מנת שהם יחליטו באם לתקן או להחליף. המנהלת לא רצתה להחליף את המגף בטענה שהם מלאות בבוץ כמובן שזה לא נכון ! אני רכשתי בסכום מלא בסך של 549 ש"ח את המגפים ואני מעוניינת שיינתן לי זיכוי כספי או זוג מגפים חדשים. אני לא רוצה מגף עם רוכסן מתוקן. אני רכשתי מגפים חדשים ואני רוצה לקבל מגפים חדשים.
עלבון, שקרים, בזבוז זמן, שיחות טלפון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה