פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מגף פגום וקושי בהחלפה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון גירון אשקלון כתובת:
קניון גירון /קניון סימול אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי נקרע לי המגף , רצתי לחפש מגף חלופי בקניון אשדוד שמול עבודתי ,
מצאתי מגף בגזית ושילמתי עליו 365 שח , נעלתי אותו מיד , מכיוון שהמגף שעלי היה קרוע לגמרי , והמשכתי בדרכי , שהגעתי לבית שמתי לב להבדל בולט בין הצבעים של שני המגפים אחד היה מט והשני מבריק , הלכתי מהר לחנות בקניון גירון ששיכת לאותו זכיין (לדעתי שמו ארז) - בהתחלה המוכרת אמרה לי שאין מה לעשות כבר נעלתי את הנעל - למרות שהיא הסכימה איתי שהצבע לא זהה בין 2 הנעלים , ואז באישור המנהל היא אישרה לי החלפה אך לא היה לה במלאי , ביקשתי את כספי בחזרה כי עברו פחות מ10 שעות מרגע הקניה , כדי לקנות מגף חדש מיד , אך היא סרבה , ביקשתי לדבר עם המנהל והוא טען שעצם זה שהוא מסכים לי להחליף את הנעל אחרי שלבשתי אותה הוא עושה לי טובה , אז בוודאי שהחזר כסף לא בא בחשבון - לא היו לי יותר מידי ברירות הרגשתי רע והסכמתי לבסוף שיזמינו לי את הנעל. - אני בכל זאת פונה אליכם כי לדעתי לא ייתכן שבגלל טעות ודאית של היצרן הצרכן הוא זה שישלם את המחיר ועוד ירגיש שעושים לו טובה !
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה לקבל כסף חזרה ולבטל את העסקה פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה