קניית מגף פגום וקושי בהחלפה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון גירון אשקלון |
כתובת: |
קניון גירון /קניון סימול אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי נקרע לי המגף , רצתי לחפש מגף חלופי בקניון אשדוד שמול עבודתי ,
מצאתי מגף בגזית ושילמתי עליו 365 שח , נעלתי אותו מיד , מכיוון שהמגף שעלי היה קרוע לגמרי , והמשכתי בדרכי , שהגעתי לבית שמתי לב להבדל בולט בין הצבעים של שני המגפים אחד היה מט והשני מבריק , הלכתי מהר לחנות בקניון גירון ששיכת לאותו זכיין (לדעתי שמו ארז) - בהתחלה המוכרת אמרה לי שאין מה לעשות כבר נעלתי את הנעל - למרות שהיא הסכימה איתי שהצבע לא זהה בין 2 הנעלים , ואז באישור המנהל היא אישרה לי החלפה אך לא היה לה במלאי , ביקשתי את כספי בחזרה כי עברו פחות מ10 שעות מרגע הקניה , כדי לקנות מגף חדש מיד , אך היא סרבה , ביקשתי לדבר עם המנהל והוא טען שעצם זה שהוא מסכים לי להחליף את הנעל אחרי שלבשתי אותה הוא עושה לי טובה , אז בוודאי שהחזר כסף לא בא בחשבון - לא היו לי יותר מידי ברירות הרגשתי רע והסכמתי לבסוף שיזמינו לי את הנעל. - אני בכל זאת פונה אליכם כי לדעתי לא ייתכן שבגלל טעות ודאית של היצרן הצרכן הוא זה שישלם את המחיר ועוד ירגיש שעושים לו טובה !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני רוצה לקבל כסף חזרה ולבטל את העסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|