פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב למתן זיכוי כספי לאחר 48 שעות כקבוע בחוק נושא התלונה:
אלג'ירט שירי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מדרחוב כרמיאל כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני יומיים 16.4.2012 2 זוגות נעליים ליום ההולדת של חמתי בסך 350 ש"ח עליהם שילמתי בכרטיס אשראי ב 2 תשלומים. חמתי הגיעה אתמול 17.4.2012 לאחר שהנעליים היו קטנות, חיפשה, ולא מצאה משהו אחר בחנות. המוכרת אמרה לה שניתן לקבל החזר כספי בקיזוז 7% מערך העסקה אם אציג את כרטיס האשראי בו בוצעה הרכישה. ואכן - היום 18.4.2012 מיד לאחר העבודה התייצבתי בחנות בשעה 17:05 ובידי הקבלה מספר שובר 12001005 + הזיכוי מספר 1111. המוכרת (אורטל) הכירה את המקרה ואמרה שהיא לא בטוחה אם הזיכוי יעבור במחשב כיוון שהמסוף נסגר אחרי 46 שעות.. היא דיברה במקום עם מנהל החנות שהפנה אותה לרשת. ברשת הציעו כי אשאר עם הזיכוי לשנה. אני לא קונה בחנות וכבר קניתי לחמתי מתנה אחרת ליום ההולדת לכן ביקשתי את הזיכוי בכרטיס האשראי. אורטל סירבה ואמרה שכבר עברו 48 שעות בכמה דקות! הוצאתי את הקבלה והראיתי לה כי הרכישה נעשתה בשעה 17:14 דקות. הייתי בכלל בהלם שהיא קטנונית על דקות - ביחוד שהגעתי אפילו לפני הזמן! היא אמרה שהגעתי ב 17:10 (חוצפה שאין כדוגמתה) ולקח לה זמן לבדוק ושהם בכלל אמורים היו להיות סגורים כאשר במקביל היא מאפשרת כניסת לקוחות לחנות כרגיל (אותם דאגתי ליידע במצב). אמרתי לה שקניתי בכוונה טובה ולא במטרה להחליף ושיש לי דברים טובים יותר לעשות חוץ מלקנות ולבקש זיכויים. מעניין שבזמן הרכישה היו נחמדים מאוד.. ביקשתי את הטלפון בהנהלה אך היא סירבה למסור לי אותו והפנתה אותי לאתר האינטרנט. אמרתי לה שזה לא חוקי והיא בחוצפה המשיכה להתעקש שהמחשב לא נותן לה. יצאתי מהחנות רותחת! חיפשתי מיד דרך האייפון את הטלפון בשירות הלקוחות, חייגתי מיד ומסרו במענה כי סיימו לעבוד ב 1600 וכי מבקשים לא להשאיר הודעות. אני מבקשת ליצור איתי קשר באופן מיידי ומצפה לזיכוי מלא ללא קיזוז 7%, לפיצוי כספי על עוגמת הנפש ולהתצנלות לפני שאפנה לעיתונות ללא היסוס. כרמיאל היא עיר קטנה, כולם מכירים את כולם ועסק קם ונופל על שירות ויחס ללקוח - וכך צריך להיות! (אציין כי ראיתי באתר שיש הרבה תלונות של צרכנים על מדיניות הזיכויים וההחזרים המפוקפקת ברשת.)
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא ללא קיזוז 7%, פיצוי כספ והתנצלותי פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה