פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס שאינו הולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב רוטשילד- קניון רוטשילד כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי חלי רפאלי וברצוני לספר לכם את שארע לי ברשת חנויות גזית :
לפני כחודש וחצי רכשתי נעליים ברשת חנויות גזית. עם המדידה של הנעליים חשתי לחץ מסויים ברגל ימין, נאמר לי מפורשות ע"י המוכרת כי הנעליים מתרחבות בזמן הנעילה וכי לא אמורה להיות בעיה. כיון שההסבר נשמע משכנע, רכשתי את הנעליים ושילמתי כ-369 ש"ח.
כשבועיים לאחר שנעלתי את הנעליים, תחושת הלחץ נמשכה והחלטתי לגשת לחנות בה רכשתי. המוכרת נשארה בגרסתה כי הנעל מתרחבת וההצעה הייתה לשלוח אותה להרחבה. חזרתי והדגשתי כי הרחבה לא תשפר את התחושה היות ומדובר בכאב שהינו בקרסול. כמובן, שקטונתי מלהעניק הסברים למוכרת המנוסה של רשת "גזית" והנעל נשלחה להרחבה .
אולם, הפלא ופלא הנעל התעכבה כשבועיים בחנות עד לחזרתה .. אציין כי חלף כמעט חודש כאשר נעלתי את הנעל כשבועיים בלבד.( העיקר ש"גזית " קיבלו את הכסף ולעזאזל עם הלקוח המסכן שהינו סך הכל בורג במערכת הצרכנית הגדולה והעצומה). לכשחזרה הנעל, הסבירו לי כי הנעל נמכרה להרבה לקוחות אף אחת לא התלוננה ולכן לא ניתן לזכות או להחליף את הנעל הארורה. עוד נאמר לי "נעלת את הנעל ולכן לא ניתן להחליפה" מהבנה של עברית פשוטה במעמד המכירה אמרו לי לנעול את הנעל שתתרחב וכעת שיש לי בעיה אני נשאלת מדוע נעלתי אותה האין זה אבסורד?
לא הספיקה לי התחושה הקלוקלת , עוד הוסיך מנהל החנות כי לטעמו לא בא לי על הנעל( אני מצטטת ) וזו הסיבה שאני מעוניינת להחזירה - בנוסף לכל אני גם שקרנית. אדגיש, כי מאז אני ממתינה כל יום על קו שירות הלקוחות רק בכדי לקבל מענה . את הנעליים מיותר לציין, השארתי בחנות בתקווה שאולי משהו יואיל בטובו להרים טלפון ללקוח חסר אונים שמעוניין לקבל תמורה הולמת לסכום הבלתי מבוטל ששלם.
ואני שואלת היכן האמת שבפרסום, השירותיות והאמינות כלפי לקוחות לאחר שהכסף נלקח מהם ובפעם זו , אין ספק כי אין לו תמורה !!
ברור, כי אני לא נמנית בין לקוחותיה העתידיים של "גזית " ובטח לא משפחתי וחבריי ואני שואלת האם שווה לאכזב לקוח אחד ולהותיר עוד לקוחות רבים שימנעו מלרכוש בחברתכם?
תודה מראש,
חלי רפאלי
052-4599266
כספי סוג הנזק :
מתן זיכוי לרכישת נעל אחרת או החלפת הנעל פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה