|
|
|
|
|
|
קניית נעליים שאינן מתאימות לי |
נושא התלונה: |
יום שני 06 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מספר זוגות מגפיים של נעלי גזית. ביום ה 6/3/06 רכשתי זוג מגפיים. מדדתי אותן אמש בבית והן לוחצות מאד. התקשרתי לחנות מספר פעמים ותמיד יש פקס.
הגעתי לחנות בגרנד, דברתי עם המנהל איל, בקשתי לקבל את כספי הקניה. הנ"ל אמר לי קחי את הנעליים איתך ותשלחי לחברהפקס, אני לא יכול לעזור לך.
ממש התחננתי להשאיר את הקופסא בחנות ונתקלתי בתגובה של רתיעה.
הסברתי שזו קופסא גדולה ואין לי מה לעשות עם זה בבית.
בעבר כבר קרה לי שקניתי בחברה זו זוג מגפיים וכך התייחסו אליי ומסרתי אותם מתנה כדי לא לבקש את המגיע לי.
אני מאוכזבת מרמת השירות והיחס הלא נאות, ויש חוק המתחיר אפחלו להתחרט על קנייה עד 14 יום מיום הרכישה. אנא לטיפולכם אשמח.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי גזית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|