פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית נעליים שאינן מתאימות לי נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מספר זוגות מגפיים של נעלי גזית. ביום ה 6/3/06 רכשתי זוג מגפיים. מדדתי אותן אמש בבית והן לוחצות מאד. התקשרתי לחנות מספר פעמים ותמיד יש פקס.
הגעתי לחנות בגרנד, דברתי עם המנהל איל, בקשתי לקבל את כספי הקניה. הנ"ל אמר לי קחי את הנעליים איתך ותשלחי לחברהפקס, אני לא יכול לעזור לך.
ממש התחננתי להשאיר את הקופסא בחנות ונתקלתי בתגובה של רתיעה.
הסברתי שזו קופסא גדולה ואין לי מה לעשות עם זה בבית.
בעבר כבר קרה לי שקניתי בחברה זו זוג מגפיים וכך התייחסו אליי ומסרתי אותם מתנה כדי לא לבקש את המגיע לי.
אני מאוכזבת מרמת השירות והיחס הלא נאות, ויש חוק המתחיר אפחלו להתחרט על קנייה עד 14 יום מיום הרכישה. אנא לטיפולכם אשמח.
כספי סוג הנזק :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה