פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגפיים שלא סופקו לאחר תשלום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' הרצל 196, רחובות כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך ה-7/3 רכשתי זוג מגפיים וזוג נעליים בחנות שלהם בסניף רחובות.
אני נוהגת לקנות מגפיים בסוף עונה לקראת העונה הבאה.
המידה שלי בצבע שחור (אותו רציתי) הייתה חסרה גם בנעליים וגם במגפיים ולכן שילמתי מראש על 2 הזוגות והמוכר- בחור בשם חי אמר שתוך יום יומיים- מקסימום שבוע אקבל את הסחורה.
אני לא גרה ברחובות אלא ביבנה ואני צריכה לנסוע בכל פעם כזו למקום, הוא אמר שיש עובדת מיבנה שתביא את זה אליי ושאני לא אדאג.
עבר שבוע, עברו גם שבועיים- ואף אחד לא מתקשר.
(בינתיים העובדת מיבנה כבר לא עובדת)
התקשרתי לברר מה קורה אמרו שעוד לא הגיעה הסחורה.
לאחר שבעלי לחץ עליהם שאני מעוניינת לפחות בזוג הנעליים- לחג הפסח, יום לפני פסח התקשרו ואמרו שהנעליים הגיעו-באנו שוב לחנות ולקחנו את הנעליים.
מאז ועד השבוע- הם מבטיחים שיתקשרו לעדכן מה עם המגפיים עליהן שילמתי כבר- אך לא זכיתי לקבל שום טלפון ובנוסף- כל טלפון שלי נענה ב"אני בודק, כבר חוזר אלייך" וכמובן- שלא חוזר אליי עד שאני מתקשרת לנדנד שוב.
בשבוע שעבר הודיעו לי סופית שהמגפיים אותם הזמנתי אזלו.
כשהזמנתי אותם- הוא בדק במחשב וראה שיש מגפיים כאלה ברשת, לאן הן נעלמו בינתיים- ה' יודע.
מנהל החנות- טל, הודיע לי שהאפשרויות העומדות בפניי הן להגיע לבחור משהו אחר או לקבל החזר כספי.
אתמול בערב הגעתי לחנות, ביקשתי את עזרתה של המוכרת שלא מכירה את הסיפור והייתה שם לבדה, נאלצתי לחכות שכל החנות תתפנה עד שהיא תואיל בטובה להתייחס אליי, למרות שהיו אנשים שנכנסו אחריי.
היא דיברה עם טל והוא אמר לי לתת לי לבחור משהו אחר.
בחנות כבר לא נשארו שום מגפיים חוץ ממגפי עור שעולות כפול מהמגפיים עליהם שילמתי.
אמרתי למוכרת שאני לא מעוניינת להוסיף עוד כסף ושתחזיר לי את כספי- ששילמתי כבר לפני חודש וחצי.
היא התקשרה שוב לטל, הוא ניסה להציע לי לקחת משהו אחר או להמתין לסחורה, אמרתי לו שאני מעוניינת במגפיים שחורות ואת זה אין לו להציע ושאני מבקשת את הכסף.
הוא אמר לי- תבואי מחר, המוכרת לא יכולה להוציא כסף.
אזכיר שאני לא מרחובות ואני לא ניידת כך שאני לא יכולה לפי גחמותיו של טל להגיע לרחובות כשהוא רוצה.
הגעתי לחנות 3 פעמים בשביל קניה אחת, את הפעם הרביעית אני לא אעשה.
עד כאן פרטי הסיפור.
אני מבקשת שכמו שהוא ידע לקחת את הכסף במקום- שידע להחזיר אותו.
או שיגיע אליי הביתה או שיעשה העברה בנקאית או שלא באמת מעניין אותי איך הכסף יחזור אליי, במיידי ובלי טרחה נוספת שלי.
בנוסף, הוא הבטיח לי פיצוי על כל עגמת הנפש ועל הטלפונים הרבים וההמתנה הממושכת שבסוף גם לא הניבו את המגפיים.
עכשיו, לא אוכל למצוא בחנויות אחרות מגפיים כי כבר ממש נגמרה העונה ובתחילת העונה הבאה אדרש לשלם מחיר מלא.
ולא רק שהוא לא מנסה לפצות או לכסות על עגמת הנפש הוא גם מדבר בזלזול ומתייחס מאוד לא יפה, כאילו שאני אשמה בכל הסיפור הזה.
אבקש את עזרתכם בטיפול בנושא.
תודה.
ועגמת נפש ו סוג הנזק :
החזרת הכסף במיידי בלי טרחה נוספת מצידי+פיצוי על כל הטרחה ועגמת הנפש פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה