פרטי התלונה

תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בחנות ושירות הלקוחות של הרשת מבזה את הלקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
החנות בקניון הזהב כתובת:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים אשתי רכשה מגף בחנות נעלי גזית בקניון הזהב בסכום של 400 ש"ח. לאחר כשלושה שבועות!!!!, עקבי 2 המגפיים יצאו ממקומם והצבע של הפסים מסביב למגף החל להשתפשף ולדהות. ניגשנו לחנות, האחראית באותו יום הייתה אתי (אם אני זוכר נכון), היא אמרה שאין מה לעשות אלא לשלוח את המגף לתיקון. כששאלתי האם זה יהפוך לריטואל קבוע היא אמרה לי שלא והבטיחה שאחרי התיקון זה לא יקרה שוב. בלית ברירה זה מה שעשינו ולאחר כשבוע(20/1/06) קיבלנו את המגף המתוקן. לפני כשבועיים(31/3/06) שוב ניגשנו עם המגפיים לחנות. הפעם העקבים נקרעו לגמרי, חלק מהנעל פשוט השתפשף והפסים שנצבעו קודם לכן נראו אפילו גרוע יותר מהפעם הראשונה. הפעם המנהלת הייתה ריקי, ששוב נתנה לי את הפתרון הקל מבחינתם וזה לשלוח לתיקון. ניסיתי לשנות את דעתה על מנת לקבל נעל חדשה אך היא סירבה ונתנה לי טלפון של שירות לקוחות על מנת להתלונן. שוב השארנו את הנעליים. פניתי לשירות לקוחות בטלפון 5253838...לא עונים שם ולא ניתן להשאיר אפילו הודעות. יש שם מס' פקס, שלחתי פקס חריף כבר ביום ראשון 2/4/06 אך עד היום לא קיבלתי התייחסות.
ביום שלישי לפני ערב החג, אשתי התקשרה לברר מתי היא תקבל את הנעל ושוב המנהלת אתי!!! ענתה והבטיחה שלמחרת הנעל תגיע.
ניגשתי בערב החג לקחת את הנעל, אך היא לא הגיעה. אתי!!! אמרה לי שהיה עיכוב ולכן הנעל לא הגיעה למרות שהבטיחה שתגיע. ביקשתי ממנה למצוא פתרון כי לאשתי לא הייתה נעל אחרת לערב החג, אך אתי החליטה שזה לא תפקידה ולא הייתה מוכנה לעשות דבר. ביקשתי לדבר עם בעל החנות אך היא אמרה שזה בלתי אפשרי תוך כדי מתן סיבות כגון שהוא לא בארץ, לא זמין, לא ניתן להשיגו וכו. היא הציעה לי לנסוע לת"א לאסוף את הנעל לבד!!! וכשאמרתי לה שתשלח מונית להביא לי את הנעל על חשבון החנות היא צחקה לי בפנים ואמרה לי שלא תעשה כזה דבר בחיים. בשלב בזה כבר הרגשתי שהיא פשוט לא שמה עליי ודרשתי שוב לדעת את פרטי בעל החנות, על מנת לפנות אליו ישירות. היא סירבה ורק לאחר שהרמתי את טון הדיבור היא הסכימה לנסות להשיג את בעל החנות, שלמרבה הפלא ענה מייד!!!!!!
היא הסבירה לו בצד את העניין ולאחר מס' רגעים שבה ואמרה שאשתי יכולה לבוא לקחת כל נעל חורף שתרצה במידה שלה, כדי שיהיה לה נעל לערב, וביום שישי היא תקבל את המגף שלה בחזרה ותחזיר את הנעל החדשה.
הסכמתי לפשרה זו ואשתי אכן הגיעה ובחרה נעל רק לאחר שהובא לה הדגם היחיד והכי מכוער!!! שיש במידה 36, כי פתאום!!!לא היו דגמי חורף במידה 36. המנהלת שוב צלצלה לבעל החנות(שאמור להיות בחו"ל וכו' אך ענה לה שוב מייד) ופנתה אליי הפעם עם גרסה שונה לחלוטין!!!, תוך שהיא אומרת לי שאם אשתי לוקחת את הנעל החדשה היא לא!!! מקבלת את המגף המקורי בכלל!!!.
אחותי שהייתה עמי בחנות הבינה יחד איתי שמשהו כאן מסריח ושפשוט היחס המגעיל שקיבלנו כבר עובר כל גבול, התפתח דין ודברים בחנות תוך כדי הרמת קול והגברת המוסיקה מצד המוכרות, כדי שלא ישמעו את הוויכוח בחנות, המנהלת דיברה בגסות וחוצפה עם הנפות ידיים ופרצופים, אמרה לנו שאנחנו צריכים להתבייש בהתנהגותנו, מה שהיה צריך להיאמר על התנהגותה המבזה, חנות שמחזיקה בחורה כמוה כמנהלת מראה בדיוק מה ערכה ללקוחות ומה שווה סחורתה ובקיצור לאחר שהכסף שולם, הלקוח בחנות זו כנראה לא שווה התייחסות.
מכיוון שהיה מאוחר וזה ערב חג, לקחתי את הנעל ויצאתי מהחנות כועס מאוד.
לא פניתי עדיין לבעל החנות, למרות שהשגתי את פרטיו מהנהלת הקניון, ואני עדיין מחכה ששירות הלקוחות של רשת נעלי גזית יענו לפקס ששלחתי.
אני מבקש את עזרתכם בטיפול העניין המרגיז הזה, לוודא שנעל הישנה לא תימכר כחדשה ושיחס כזה לא יופנה ללקוחות אחרים.
כספי + בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי הולם פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה