|
|
|
|
|
|
אי השבת נעליים מתיקון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 19 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
סיטי סנטר חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי 2 זוגות נעליים בנעלי גזית סיטי סנטר חיפה. אינני תושבת האיזור וכבר בנעילה הראשונה של כל זוג-התפרקו הנעליים.התקשרתי ונמסר לי שכשיזדמן לי להגיע אביא את הנעליים.הצעתי לשולחם, אך אמרה לי מוכרת בחנות בשם סוזי שזה בסדר.בתאריך 21/06/12 הצלחתי להביא את הנעליים ונמסרו לי שתי תגיות עם מס' עבור כל זוג (מס' 46 ו-47) וכן נמסר לי טל שירות לקוחות שיעדכנו אותי לאן ישלחו הנעליים במרכז. מאז עשרות טלפונים. עד למענה שמסר לי כי הנעליים ממתינות לי בקניון רמת גן בחנות אחרת.ניגשתי והתבדיתי. מאז עוד טלפונים ומענה שאומר כי התיבה מלאה. שוב טלפונים לחנות ממנה רכשתי את הנעליים בהבטחה לברר ולחזור ושום כלום. הנעליים עלו לי 200 ש"ח וברצוני לקבל את הסכום עבור נעליים שננעלו רק פעם אחת. אודה לבדיקתכם ותשובתכם.
|
|
|
|
|
|
|
|
נעלי גזית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|