פרטי התלונה

תלונות צומת ספרים

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מן החוק החדש ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר תל אביב כתובת:
צומת ספרים דיזינגוף סנטר קומה ג ליד קרביץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעת חיפוש ספר בחנות החלטתי לקחת ספר שעליו מדבקה של 2 ספרים ב - 99 שקלים , כאשר הבנתי שזה במבצע לקחתי עוד ספר זהה בשביל מתנה והלכתי לקופה לשלם ושם להפתעתי אמרה המוכרת שנפלה טעות והמדבקה היא של מבצע ישן ושכחו להסירה , הסברתי לה שאני בזבזתי זמן יקר ולפי החוק זו לא הבעיה שלי אלא שלהם ,מאחר והיא לא היתה המנהלת היא קראה למנהלת וזו פשוט לא עניין אותה דבר לגבי החוק והסבירה שהיתה טעות והיא לא מוכנה לספוג אותה ,.
החלטנו בכל זאת לקחת את 2 הספרים וכאשר אמרנו לה והסברנו לה סתם לידע כללי שהיא טועה היא התעלמה ואמרה שזו לא הבעיה שלה ואם אנו לא רוצים בספרים אנחנו יכולים לוותר [כל זאת למרות שזה מנוגד לחוק החדש ],כתוצאה מהיחס ורק מהיחס הלא מכובד וויתרנו על הקניה ואמרנו לה שעם יחס כזה אנו לא מעוניינים בספרים.

צומת ספרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה