מענה מחפיר של אשת שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
http://www.booknetshop.co.il/default.asp |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 28.3.09, ביצעתי רכישת ספרים דרך אתר האינטרנט של צומת ספרים. מספר הזמנה - 41648.
מקץ 4 ימים, בתאריך 1.4.09, בשעה 13:35, יצרה עימי קשר עובדת בשם מור (מטלפון 03-5272752), והסבירה לי כי אחד מן הספרים שהזמנתי, לא נמצא במלאי ויש לחכות על כן שיגיע. מאחר וביצעתי את ההזמנה מראש ומתוך תכנון כי הספרים יגיע לפני ערב פסח, ביקשתי שלפחות תשלח את הספר השני בהקדם. לאחר היסוס קל שלה נענתי כי אכן למעשה יכולה לפצל את ההזמנה ולשלוח לי את ספר, וכי תעשה זאת למחרת בבוקר. בהביני כי הספר מיועד לצאת רק ביום חמישי, וכי יש חשש כי לא יגיע בודאות לפני ערב פסח (כלומר עד יום שלשי) ומתוך מחשבה שלי כי מאחר והעיכוב במשלוח הוא באחריות האתר (שכן ארבעה ימי עבודה התבזבזו עד אשר חזרו אלי עם תשובה כי הספר לא נמצא), תהיתי בקול רם האם החברה (צומת ספרים) אינה צריכה לקחת אחריות במקרה כזה, ולדאוג כי הספר יגיע אלי בהקדם, גם אם זה כרוך במשלוח באמצעות שליח.
לא רק שנענתי בשלילה, נענתי בגסות רוח, בהרמת קול ובהתנשאות רבה מצידה, אשר המשיכה גם כאשר הערתי לה על כך.
תלונתי הינה בעיקר על אופן המענה - חסר סבלנות וגס ביותר, אשר עורר בי תהיה האמנם זהו שירות הלקוחות שיש לחברה כה גדולה להציע???
בושה וחרפה.
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אבקש התנצלות, ואמליץ על בירור אל מול אותה עובדת. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|