פרטי התלונה

תלונות צומת ספרים

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מבעייתי< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
איתן 2 א.תעשייה ניר צבי כתובת:
מרכז ויצמן (איכילוב) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.9.09 הלכתי לקנות לילדתי סרטי DVD בחנות צומת ספרים, דקות אחדות לפני שבאתי לשלם שמתי את הארנק על העגלה כיוון שהילדה בכתה והייתי צריכה להחזיק אותה על הידיים. כל זה קורה בסביבת הקופה כאשר אין כמעט קונים בחנות מלבד הספק של צומת ספרים אשר פורק סחורה ליד העגלה של התינוק, לאחר שהסתובבתי עם הראש העגלה נפלה אחורה ואני מאמינה שזה בגלל שמישהו נגע בה, הסתובבתי והספק אמר לי "נבהלתי חשבתי שיש שם תינוק" והלך, לאחר 3 דקות באתי לקחת את הארנק על מנת לשלם והארנק כבר לא היה שם. רציתי לבדוק האם גניבת הארנק התרחשה בחנות ולבדוק זאת כמה שיותר מהר, אולי להעזר המצלמות החנות. השארתי את הפרטים שלי ואף אחד לא חזר אלי, ב- 13 לחודש בבוקר התקשרתי למנהלת החנות וסיפרתי לה את הסיפור, היא לא כל כך הגיבה ורק אמרה שהיא תחזור אלי. שוב אני מחכה והזמן היקר אוזל. למה לא יכולים לעזור לי, הרי בעזרת המצלמות אפשר לשים סוף לתעלומה ואם זה הספק הרי גם צומת ספרים צריכה לדעת מזה.
עלבון סוג הנזק :
להסתכל במצלמות החנות ולראות מה קרה שם, ייתכן ולא קרה כלום פתרון נדרש :

צומת ספרים שירות לקוחות

, תגובה:
הדס שומר, מזכירת מנכ"ל שם ותפקיד:
נשלחה תגובה ישירות ללקוחה תגובה:
נשלחה תגובה ישירות ללקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה