פרטי התלונה

תלונות צומת ספרים

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מחפיר בצומת ספרים מודיעין נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה על שירות לקוחות לקוי בסניף קניון עזריאלי במודיעין: בתאריך 29.09 רכשתי מוצר (משחק חידות הגיון 'לצאת מהקופסא') בצומת ספרים איירופרט סיטי. המוכר נתן לי גרסה אנגלית בטעות. לדאבוני שכחתי את הקבלה בביתי (אוכל להציגה בכל עת ע"מ להוכיח את טענותיי). מאחר ואני תושבת מודיעין ניגשתי ביום למחרת לסניף המקומי ע"מ להחליף. המוכרת בחנות (שם המוכרת: נויה פיש) האשימה אותי בניסיון רמאות וסירבה בכל תוקף סרבה להחליף לי מוצר זה. אני בחודש חמישי וסף העצבים אליו הגעתי אינו הוסיף לבריאותי. אבקש התייחסות ופיצוי של הנהלת צומת ספרים לאירוע ולא אפנה לפרסום האירוע במדיות המתאימות.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי והתנצלות פתרון נדרש :

צומת ספרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה