פרטי התלונה

תלונות צומת ספרים

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כסף והתנהגות מזלזלת מצד ההנהלה וצוות העובדים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעלי רכש דיסק ל שלמה ארצי ליד העסק שלו במרכז ביג בבש ברשת צומת ספרים החנות היתה מפוצצת עקב החג וכאשר בעלי הביא שטר של 200 שח לעובד החנות הוחזר לו עודף של 10 אגרות במקום 100 שח . כשהוא טען שהוא הגיש שטר של 200 (כי זה השטר היחידי שהיה לו בכיס ) הוא באופן מידיי נהדף עי אותו עובד שקיבל את השטן כ מה פתאום לא יכול להיות . אותו עובד באותו רגע התנהג בזילזול ופילו הציע לבעלי לבטל את העיסקה ולקבל בחזרה שטר של 100 שח !!! (ברוב חוצפתו כאשר ניתן שטר של 200). מנהלתת החנות לא עזרה לבעלי שהיה בטוח שאו העובד לקח לכיסו את השטר או בטעות הוא החזיר עודף ללקוחה את השטר שלו במקום שטר של 100 . למרות בקשות חוזרות ונישנות להראות את החומר המצולם במצלמות נאמר לבעלי ששום מצלמה לא מכוונת לקופה !! בניסיון אחרון להידברות עם מנהלי הרשת נאמר לנו בפירוש שהקופא ניספרה וכל הסכום היה בדיוק במקום ולכן הם לא יכולים לעשות כלום ! והעובד הינו עובד נאמן ושאין סיכויי שהוא לקח לעצמו את הכסף או טעה ? (כניראה הוא סייבורג ) ואי רצונו של העובד לרוקן את כיסיו לעניי מנהלת החנות ובעלי מראה גם על איזה שהוא ניסיון להסתיר את העניין אבל לא נסיק שום דבר כי זה יכול להיות תמים .

אשמח מאוד עם העניין הזה יבוא לעיניי הציבור כי אנחנו מתלבטים על הגשת תלונה במשטרה ואו לחילופין תביעה משפטית על העיקרון ! תחשבו על זה ניכנס אדם נותן כסף וטוענים שהכסף שהוא הביא הוא סכום אחר !? מה עושים במצב כזה ? שלא לדבר על העלבון לבעלי מול לקוחות החנות שיכול להיות גם לקוחות של העסק שלו .

בברכה

בת שבע סבן

בושה שחברה כה רצינית
עלבון סוג הנזק :

צומת ספרים שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה ברנע - מנהלת שרו שם ותפקיד:
הארוע, כפי שמעלה אותו גברת בת שבע סבן לא מדוייק ומסולף, במיוחד לאור העובדה שהיא לא הייתה נוכחת בחנות ברגע האירוע.
הלקוח (בעלה) רכש דיסק של שלמה ארצי, שילם בשטר של 100 ש"ח, קיבל חזרה עודף מדוייק. טען ששילם בשטר של 200. העובד פתח מייד את הקופה על מנת להראות לו שאין לו בכלל שטר של 200 ש"ח בקופה. הלקוח האשים את העובד בגניבה מול חנות עמוסה בלקוחות וגרם לו לעוגמת נפש רבה. העובד מייד פנה למנהלת החנות, והסביר לה את אשר התרחש. המנהלת לא הספיקה לדבר והלקוח תקף אותה בצרחות וצעקות מחרידות שהעובד גנב ממנו כסף. מדובר בעובד ותיק ומוערך מאד בסניף ולהאשים אותו בגניבה מול עשרות לקוחות זה מעשה חמור מאד. מנהלת הסניף ערכה את כל הבדיקות, בדקה גם את אשמת הגניבה וגם ספרה שוב את הכסף בקופה לבדוק האם נוצר בטעות עודף. (אגב, בניגוד למה שנכתב בתלונה, הלקוח לא ביקש לבדוק את כיסיו של העובד.העובד הראה את כסיו הריקים למנהלת ביוזמתו).אני חושבת שהלקוח צריך לשחזר שוב את מעשיו ולבדוק האם אכן היה לו שטר של 200 ש"ח. ראוי לציין שהלקוח היה מבולבל, רכש דיסק זול יותר ולאחר מכן ביקש לבטל את העסיקה ולרכוש דיסק אחר. אנחנו כרשת ביצענו את כל הבדיקות ומצטערים שאלו הן תחושותיו של הלקוח.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה