מאירה ברנע - מנהלת שרו |
שם ותפקיד: |
הארוע, כפי שמעלה אותו גברת בת שבע סבן לא מדוייק ומסולף, במיוחד לאור העובדה שהיא לא הייתה נוכחת בחנות ברגע האירוע.
הלקוח (בעלה) רכש דיסק של שלמה ארצי, שילם בשטר של 100 ש"ח, קיבל חזרה עודף מדוייק. טען ששילם בשטר של 200. העובד פתח מייד את הקופה על מנת להראות לו שאין לו בכלל שטר של 200 ש"ח בקופה. הלקוח האשים את העובד בגניבה מול חנות עמוסה בלקוחות וגרם לו לעוגמת נפש רבה. העובד מייד פנה למנהלת החנות, והסביר לה את אשר התרחש. המנהלת לא הספיקה לדבר והלקוח תקף אותה בצרחות וצעקות מחרידות שהעובד גנב ממנו כסף. מדובר בעובד ותיק ומוערך מאד בסניף ולהאשים אותו בגניבה מול עשרות לקוחות זה מעשה חמור מאד. מנהלת הסניף ערכה את כל הבדיקות, בדקה גם את אשמת הגניבה וגם ספרה שוב את הכסף בקופה לבדוק האם נוצר בטעות עודף. (אגב, בניגוד למה שנכתב בתלונה, הלקוח לא ביקש לבדוק את כיסיו של העובד.העובד הראה את כסיו הריקים למנהלת ביוזמתו).אני חושבת שהלקוח צריך לשחזר שוב את מעשיו ולבדוק האם אכן היה לו שטר של 200 ש"ח. ראוי לציין שהלקוח היה מבולבל, רכש דיסק זול יותר ולאחר מכן ביקש לבטל את העסיקה ולרכוש דיסק אחר. אנחנו כרשת ביצענו את כל הבדיקות ומצטערים שאלו הן תחושותיו של הלקוח. |
תגובה: |
- |
פתרון: |
|
|