פרטי התלונה

תלונות צומת ספרים

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות החברה ושירות מבזה בסניף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קוסמוס אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום האירוע נכנסתי לסניפ צומת ספרים בקוסמוס אשקלון וביקשתי למצוא ספר, לאחר שנמצא ע"י אחת המוכרות, הנ"ל הלכה בחזרה לקופה. בדרכי לקופה על מנת לשלם ראיתי שכריכת הספר מתקלפת וגם בחלקו האחורי נראה פגום. ביקשתי ממוכרת אחרת להחליף לי בעותק אחר, והנ"ל השיבה כי זהו העותק היחידי. ציינתי בפנייה שהספר נראה כמו שנלקח מיד שנייה וכי לא מוצדק לגבות בעבורו מחיר מלא. הנ"ל השיבה "את לא חייבת לקנות אותו". מעבר לכך שיש משהו לקוי במדיניות של רשת שלא מתירה הנחה על ספרים פגומים, תשובתה של המוכרת (שידייה קצרות מלאשר בקשה, זאת ידוע לכל), לוקה בחוסר שירותיות ממדרגה ראשונה. באותה המידה יכלה לקחת את פרטיי ולהבטיח לי להעביר את מורת רוחי לממונייה, מתוך אקט של שירותיות והערכת הצרכן. במקום כך, בחרה להגיב כמו שהגיבה. ידוע לי שחצי דבר לא ייעשה באשר לתלונתי. יחד עם זאת, מעתה והלאה, אעשה כל שביכולתי להקטין את מס' הלקוחות של רשת צומת ספרים, כי היא פשוט לא ראויה להם.
תדמיתי, לרשת. סוג הנזק :

צומת ספרים שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה ברנע - מנהלת שרו שם ותפקיד:
הוסבר ללקוחה שלא ניתן לתת הנחה על ספרים פגומים. אנו מחזירים את הספר הפגום לספק ומזמינים ספרים תקינים. ניתן לקנות ברשת ספרים פגומים במחירים מוזלים רק כאשר הם נתקבלו וסומנו מראש על ידי הספק כספרים פגומים. במקרה שלה ניתן להזמין ספר חדש מהספק או לבדוק האם קיים בסניפים אחרים. בעקבות הפניה של הלקוחה, שוחחנו עם כל העובדים בסניף והסברנו שוב את נהלי הרשת. תגובה:
הלקוחה לא רצתה להזמין ספר חדש, אך בעקבות תלונתה על התחושה הלא נעימה איתה יצאה מהחנות, אנו שולחים לביתה ספר מתנה להמתקת הארוע. שוחננו עם הלקוחה טלפונית והיא יצאה מרוצה מאופן הטיפול בתלונה ומהמענה המהיר שלנו אליה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה