מדיניות החברה ושירות מבזה בסניף |
נושא התלונה: |
יום שישי 20 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קוסמוס אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום האירוע נכנסתי לסניפ צומת ספרים בקוסמוס אשקלון וביקשתי למצוא ספר, לאחר שנמצא ע"י אחת המוכרות, הנ"ל הלכה בחזרה לקופה. בדרכי לקופה על מנת לשלם ראיתי שכריכת הספר מתקלפת וגם בחלקו האחורי נראה פגום. ביקשתי ממוכרת אחרת להחליף לי בעותק אחר, והנ"ל השיבה כי זהו העותק היחידי. ציינתי בפנייה שהספר נראה כמו שנלקח מיד שנייה וכי לא מוצדק לגבות בעבורו מחיר מלא. הנ"ל השיבה "את לא חייבת לקנות אותו". מעבר לכך שיש משהו לקוי במדיניות של רשת שלא מתירה הנחה על ספרים פגומים, תשובתה של המוכרת (שידייה קצרות מלאשר בקשה, זאת ידוע לכל), לוקה בחוסר שירותיות ממדרגה ראשונה. באותה המידה יכלה לקחת את פרטיי ולהבטיח לי להעביר את מורת רוחי לממונייה, מתוך אקט של שירותיות והערכת הצרכן. במקום כך, בחרה להגיב כמו שהגיבה. ידוע לי שחצי דבר לא ייעשה באשר לתלונתי. יחד עם זאת, מעתה והלאה, אעשה כל שביכולתי להקטין את מס' הלקוחות של רשת צומת ספרים, כי היא פשוט לא ראויה להם.
|
תדמיתי, לרשת. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|