פרטי התלונה

תלונות צומת ספרים

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון ויחס מזלזל בלקוחות! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/6/12 באתי לחנות "צומת ספרים" שבירושלים,תחנה מרכזית.
ברשותי היה ספר שקיבלתי כמתנה מחבר ורציתי להחליפו (הספר היה אחד מתוך 4 ב100). הספר היה חדש והיה עליו מדבקה של "4 ב100" - כשביקשתי להחליפו ביקשו ממני גם קבלה אך לא מצאתיו, אז העובדת המבוגרת שם יחסית, עזרה לי אמרה לי שהיא תבדוק פיתקית - לאחר חיפושה היא מצאה את הספר הנ"ל אך היה שם 2 אפשרויות, אז היא אמרה לי לברר איזה עוד ספר נקנה. אמרתי לה שזה מתנה מחבר ואין לי מושג ואני אנסה לברר. ביינתים עובדת אחרת,צעירה (וכמדומני חדשה בסניף זה) מתחילה לצעוק עליי: "אנחנו סוגרים! למה אתה מגיע בשעות כאלה? גם אתה בלי קבלה וגם אתה מגיע מאוחר" יש לציין שהגעתי ב14:50 ובדקתי באינטרנט קודם שהסניף פתוח עד 15:00. אז אמרתי לה "יש עוד 10 דקות. ואפשר לדעת למה אתה צועקת?" אז היא אומרת לי "כי אתה בא מאוחר!" ואז היא הוסיפה בצעקה "צא מהחנות!!!".
בדרכי לצאת,בבושת פנים, היא ממשיכה לצעוק "יאלהה צא" עד שיצאתי ממש מפתח החנות.

אני חושב שעם כזה יחס, עדיף לא לקנות בשום פנים ואופן בצומת ספרים! זה פשוט בושה שאנשים כאלה מוכרים בחנות שכמובן נדרש סבלנות ורצון לעזור לאנשים ולא רק להתעצבן ולצעוק על הלקוחות.
יש לציין שעובדת זו צעקה על מישהו אחר בו בזמן שהעובדת הראשונה עזרה לי,גם במקרה זה שמעתי משהו בסגנון " אדוני תצא החוצה!!!" (שמעו את זה בכל החנות)!
גם אם זה נכון ואנשים צריכים לצאת מהחנות, יש צורה לומר זאת,בעדינות ולא לבוא בצעקות!
חבל מאוד שזה קרה! כל מי שישאל אותי איפה לקנות ספרים אמליץ לו בחום שלא -פשוט לא- ללכת לצומת ספרים! בושה!!

עלבון סוג הנזק :

צומת ספרים שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה ברנע - מנהלת שרו שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח ובדקנו את פרטי התלונה עם מנהל הסניף.
תגובה:
הלקוח קיבל שי להמתקת הארוע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה