פרטי התלונה

תלונות צומת ספרים

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פייר קניג כתובת:
קניון הדר סניף חברה:
תיאור הבעיה:


הנידון: תלונה
בתאריך 31.10.12 בשעה 19:00 הייתי בצומת ספרים ,סניף קניון הדר ירושלים. בחרתי 3 ספרים וניגשתי לקופה כדי לשלם עבורם. ברשותי היה כרטיס "תו הזהב" ,תוקף עד 10.12 (31.10.12 היה יום האחרון). קופאית, בשם נטע, חייבה את הכרטיס והתברר שקיים הפרש מחיר בכל פריט. אני גיליתי את זה ואמרתי לקופאית. נטע מיד ביטלה את העסקה כנגד רצוני. אני ניסיתי להסביר לה שבמקרה של ביטול כסף חוזר תוך 72 שעות והכרטיס כבר לא יהיה בתוקף, אך היא לא הקשיבה לי ולא ניסתה להבין.
חוסר עניין וחוסר רצון לעזור מצידה של נטע גרם לי להפסד כספי וטרחה(כדי להאריך תיקף של כרטיס אני נאלצתי להעביר שעות בשיחות טלפוניות עם נציגי "תו הזהב" בניסיון להאריך תוקף הכרטיס. נכון להיום ,אני צריכה לשלוח כרטיס בדואר רשום, ולחקות עד שבועיים.
בכבוד
אנה.
כספי סוג הנזק :

צומת ספרים שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה ברנע - מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הייתה אי הבנה בין המוכרת ללקוחה.כל הסניף קיבל הנחיות ברורות על מנת למנוע חזרה על מקרה זה.

לגבי תו הזהב,הלקוחה יצרה עמם קשר,הכסף יוחזר לה.
תגובה:
שוחחתי עם הלקוחה, היא תקבל הביתה שי להמתקת האירוע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה