פרטי התלונה

תלונות צומת ספרים

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.04.06 קניתי שלוש חוברות נגינה בגיטרה שמחירן- 80 ש"ח, 80 ש"ח ו- 59 ש"ח. היה מבצע בחנות של- 2+1, ולכן שילמתי 160 ש"ח וקיבלתי את החוברת השלישית- הזולה יותר- בחינם. כששילמתי שאלתי אם אוכל להחליף את אחת החוברות לחוברת אחרת בסדרה (כמובן אם לא אשתמש בה) ונאמר לי- "בוודאי, אין שום בעיה".
לאחר שישה ימים חזרתי לחנות להחליף את אחת החוברות שעלתה- 80 ש"ח. לקחתי חוברת אחרת שמחירה- 62 ש"ח וביקשתי זיכוי על ההפרש שהוא 18 ש"ח (אפילו לא ביקשתי כסף מזומן חזרה). נאמר לי על ידי המוכר, שאני יכולה להחליף חוברת רק אם אני לא מקבלת את ההפרש, או לחילופין להחזיר את החוברת שאני לא מעונינת בה ולקבל זיכוי על מחירה פחות שליש (ז"א להפסיד 26 ש"ח). בנוסף שמעתי הרצאה מלומדת מה זה המבצע של 2+1, שהכוונה שמורידים שליש מכל חוברת, ועוד כל מיני התפתלויות, שכמובן לא נאמרו כששילמתי ושאלתי אם אוכל להחליף חוברת.
וכנראה שחוסר שירות מינימלי הולך גם עם יחס מזלזל- ניסיתי לשכנע את המוכר לקבל זיכוי, ובאמצע הדיבור ביננו הוא פנה למוכרת אחרת שהייתה על יד, ושאל אותה אם היא יכולה להסביר לי. היא הסתכלה במבט די מזלזל ואמרה : "מי שלא רוצה להבין לא יכול להבין" או משהו כזה..
כספי סוג הנזק :
כדי שאחזור לקנות בחנות ולא אמליץ לכולם להתרחק ממנה פתרון נדרש :

צומת ספרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה