פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שבוצע רק לאחר כחצי שנה!!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן - מול קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
בתחילת דצמבר 2005 רכשתי "במגה ספורט" מוצר בעלות של 428 ש"ח בכרטיס אשראי, בידיעה כי החיוב יתבצע חודש אחרי.
חלפו להם החודשים ולא שמתי לב כי החיוב בעבור מגה עדיין לא בוצע.

היום: 15/06/06 חצי שנה אחרי - כאשר קיבלתי את דו"ח חיובי כרטיס האשראי נוכחתי לדעת כי קיים חיוב ע"ס 428 ש"ח ששכחתי ממנו. כל זה לא היה נורא באם הייתי עובדת היום והיתה נכנסת לי הכנסה כלשהי כרגע.

בחודש דצמבר בעת שרכשתי את המוצר עבדתי והורדה של סכום כזה לא היתה קריטית עבורי. אך כיום כשאין לי שום הכנסה- וכל הוצאה שלי מחושבת, אין ספק שסכום של 428 ש"ח הינו משמעותי עבורי.
התקשרתי לשירות הלקוחות של חברת מגה, תשובתם היתה כי זה חוקי! שאלתי מדוע לא יידעו אותי על מנת שאדע להתארגן מבחינה כספית. התשובה היתה: "לא יודעת מדוע לא יידעו אותך" שאלתי האם אפשר לפצות אותי בדרך כלשהי? והתשובה היתה כמובן: לא-אין אפשרות לפצותך!!!!
ואני שואלת אתכם: האם זה נשמע נורמלי שחברה גדולה כמגה ספורט שדוחקת אותי החודש מבחינה כלכלית בעל כורחי! ומבלי להכין אותי לכך - האם לא מין הראוי שתפצה אותי על כך??? מהם לא קיבלתי תשובות - בתקווה שדרככם כן אקבל תשובה ראויה.

תודה מראש.
ציפי.
כספי+עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה