פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מאיכות המוצר שנקנה ומהשירות נושא התלונה:
פוזיילוב ולד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הגדול כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי נעלי ספורט מהחנות בשווי 380 ש"ח
לאחר כחודש התחיל להפתח החלק הקדמי של הנעל וכרגע נוצר כבר חור קטן באזור של הבוהן כשהראיתי את זה למוכר הוא התחיל להתווכח איתי שאי אפשר לעשות כלום אפילו בלי לבדוק מול האחראי לאחר ויכוח ארוך הוא התקשר אליו והמנהל אמר לי להשאיר את הנעל בחנות ורק אחרי שיבדקו אותה מי יודע כמה זמן זה ייקח יחליטו מה לעשות ז"א שאני צריך להשאר בחנות ללא נעלים ולחזור הבייתה יחף ואז הוא התחיל לחפף אותי ואמר שאני ילך לסניף אחר ובכלל בשביל כל הפרוצדורה הזאת אני כבר מעדיף לשלם לסנדלר 20 שח שידביק לי את הנעל וזהו. עצוב מאוד שקניתי נעל בלאי שנפרמה אחרי חודש וסתם שילמתי עליה ועכשיו אני צריך לקנות נעל חדשה.תסכימו איתי שנעל ספורט איכותית כמו סקוני אמורה להחזיק יותר מחודש גם אם אתה נועל אותה כל יום כל היום.כניראה שאין אמון לא במגה ספורו ולא באיכות המוצר שהיא מוכרת
כספי סוג הנזק :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה