פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך21.07.06 בעלי רכש נעלי ספורט בחנות של מגה ספורט באילת
על הנעליים הוטבע מחיר של 409 ש"ח ,בעלי שאל את העובד בחנות אם ישנה הנחה והעובד שי לוי ענה רק לתושבי אילת בעלי כרטיס הנחה או פאורקראד,
הגענו לקופה לשלם עבור העליים ומסרנו לקופאית רחלי 409ש"ח אך רחלי טענה שמחיר הנעליים הוא 415ש"ח בקשנו שתבדוק עם שי מאחר ומותבע על המוצר 409ש"ח שלומי ניגש לקופה ומסר כי זהו המחיר וכאן התעוררה הבעיה, נמסר לנו ע"י הקופאית כי ישנה תוספת של 1/2 אחוז מע"מ שלא כלול במחיר ועלינו להוסיף את היתרה, בנוסף הודיע לנו כי ישנו שלט המודבק על הקופה בה היא יושבת על תוספת המע"מ ,
מקובל עלי אם ישנה תוספת מע"מ על המוצר מדוע המחיר אינו מקודד ,וגם אם לא היה ניתן באותו זמן לקודד מדוע אין שילוט סמוך למוצרים , אך ורק על השולחן בו נימצאת הקופאית ישנו שלט המודיע על תוספת מע"מ
הקופה הוא שלב האחרון שבו הלקוח מגיע אליו זוהי טעות חמורה במיקרה שלי הסכום הוא קטן יחסית ,אך ישנם עוד רבים כמוני שאף לא שמים לב ,
ומשלמים
אבקש את עזרתכם בטיפול בבעיה ,
מדוע אני צריכה להתעקב ואנשים נוספים ממתינים בתור עד שתינתן תשובה
אך התשובות אינם מספקות ,
זוהי במפורשות הטעיית לקוח
וחבל כך רק מאבדים לקוחות אשר כבר אין להם אמון ברשת זו
זוהי אינה פעם ראשונה שאנו קונים ברשת זו

לטיפולכם החיובי אודה

בברכה

דאי שרה
פתרון בעיה ופיצויי על כך פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה