פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום במגה ספורט חיפה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נשר חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:


‏25/12/2006
לכבוד,
א/ג נכבדים
אתר "תלונות"


שלום רב,


הנדון – מוצר פגום במגה ספורט חיפה


- בתאריך 2/11 קניתי נעלי And 1 במחיר 279 ₪. הקנייה התבצעה במגה ספורט סניף נשר חיפה.
- אחרי שבועיים נפתחה הנעל בחזית.
- ניגשתי עם הנעל לסניף הקרוב לביתי באלונים שם אני נוהגת לקנות. נאמר לי שעלי ללכת לסניף בנשר כיון שהם זכיינים ולא חנות "רגילה" של מגה ואין להם את הנעל הנוכחית וייקח זמן רב עד שהמפיץ יגיע. שאלתי מה התועלת בהיותם רשת? אמרו לי ללכת לסניף שבו קניתי.
- בתאריך 6/12 ניגשתי לסניף בנשר. אמרתי להם שאני לקוחה קבועה וסיפרתי את הבעיה עם הנעל. אמרתי להם שאני מעוניינת לקנות נעל כדורגל אבל חוששת לאור מה שקרה. כיון שלא היו לי הנעליים הקרועות, הובטח לי על ידי המוכרת שאני יכולה לקנות בראש שקט את הזוג החדש ולהביא את הנעליים הקודמות הם יוחלפו בחדשות ללא בעיה כיון שעבר רק חודש .


- הגעתי לסניף נשר בתאריך 17/12 וכאילו כלום. לא שמעו מהסיפור שלי, והטיחו בפני שלא הובטח לי דבר כזה. עליזה שוחט - אחראית משמרת התייחסה בצורה חצופה ומבישה והטיחה בפני שהיא "חונקת את הסניף" ולכן לא יכול להיות שהייתי כבר בסניף והיא לא ראתה אותי. אמרתי לה שיש לי חשבונית שמראה את קניית נעלי הכדורגל החדשות כהוכחה ברורה שהייתי בסניף וביקשתי ממנה שתתנהג בכבוד. היא זלזלה, לא בדקה ופשוט נעלמה, עד שהלכתי מהחנות. עמדתי בסניף שעה!!!!!!!!!!!!!





- לבד ליד הקופה אף אחד לא הגיע לעדכן אותי מה קורה. כששאלתי מדי פעם איש מכירות מה לעשות הוא אמר לי "תחכי הם מטפלים בזה.." " עוד מעט"..
- ביקשתי לדבר עם מנהלת החנות אמרו לי שלא נותנים טלפונים. ביקשתי מעליזה שהיא תתקשר ותדווח לה שיש לקוחה בחנות עם בעיה היא ענתה לי: "נראה לך להטריד אותה בבית? לא עושים כאלו דברים?"

- צלצלתי לשירות לקוחות בעודי בסניף להתריע על שירות איום ונורא שמתרחש בזמן אמת. ענתה לי הדס ואמרה לי להירגע שהיא מטפלת בעניין ומיד חוזרת אלי. למרות שיכלה להשיג אותי בנייד או להתקשר לחנות ולבקש אותי כדי להסביר לי מה קורה . היא השאירה לי הודעה בנייד כי היה תפוס: העניין בטיפול ומיד מנהלת החנות תיגש להסדיר את הענין. חיכיתי בתקווה עוד 1/2 שעה שלמה!!!! כשאמרתי שאני ממהרת לעבודה ..לא התייחסו!!.
- הלכתי שוב מסניף מגה ספורט, מאד כעוסה ופגועה על הזלזול הבלתי יאומן הזה ללא כל טיפול.


- התקשרתי מהדרך לשירות לקוחות לדבר עם הדס ובמענה אמרו שכבר לא עובדים.
- למחרת התקשרתי בשעה 15:40 והמענה אמר שוב שכבר לא עובדים למרות שנאמר בהודעת המענה שעובדים עד 16:00.
- למחרת התקשרתי שוב דיברה אתי טליה. ביקשתי את הדס והיא לא הייתה. ביקשתי טלפון של מישהו יותר אחראי והיא לא הסכימה לתת לי. לא נותנים טלפונים. יחזרו אלייך.
- התקשרה אלי אילנה והציגה עצמה כמנהלת שירות לקוחות. הקשיבה לכל הסיפור ואמרה לי: יש לי רעיון בשבילך: "תלכי לסנדלר שיתקן לך את הנעל ותשלחי לי את החשבונית אני אזכה אותך". הייתי בשוק מוחלט. סנדלר? מגה ספורט? קניתי מותג מה שולחים אותי לסנדלר? ומה פתאם שאני אתרוצץ עכשיו לתיקונים. אמרתי לה שזה עלוב ומזעזע ואני לא מוכנה לתיקון הנעל, אני לא אתחיל כך עם נעל לגמרי לגמרי חדשה. אני דורשת כפי שמגיע לי וכפי שהבטיחו לי להחליף אותה בחדשה. המנטרה הידועה של " זהו תקנון הרשת ואין מה לעשות" חזרה שוב ושוב . ביקשתי את הטלפון של מנהל ארצי אחראי והיא לא הסכימה לתת לי. תתקשרי לשירות לקוחות ותבקשי את חיים פיקסו נאמר לי "אבל תהיי בטוחה שהוא לא יגיד לך שום דבר חדש". פלאפונים אנחנו לא נותנים היא הבטיחה לי שבמקביל היא תגיד לו להתקשר אלי.

- התקשרתי למחרת לשירות לקוחות ענתה לי אילנה אמרתי לה שחיים פיקסו אמור היה לחזור אלי ולא חזר. היא אמרה לי להתקשר ב- 13:30 כשהוא יהיה ובכל מקרה הבטיחה שהוא יחזור אלי.
- ב 13:30 התקשרתי והוא לא היה. עד היום הוא לא מצא זמן להתקשר אלי.
- מאז ניסיתי מספר פעמים את שירות הלקוחות ללא הצלחה.
- נמאס לי. בזבוז של זמן, כסף ועצבים.
- כלקוחה וותיקה שקנתה את כל קניות התחום למשפחתי במגה עד
היום - אני מרגישה סטירת לחי איומה!
- לסנדלר אני לא מתכוונת ללכת....
- נשארה לי התקווה שאתם תעזרו לי לטפל בנושא הזה.


תודה רבה
עירית קרן

-
מוצר פגום סוג הנזק :
נעלים חדשות פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה