שירות לקוחות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 10/08/06 ניגשתי לחנות מגה שבירושלים וביקשתי מהמוכר המלצה לנעל חזקה ונוחה.
המוכר ללא היסוס, ובחום רב, הציע על רכישת נעל "ניו באלאנס" שיתרונותיה לפיו הם נוחות עמידות וחוזק רב.
לצערי, הקשבתי להמלצתו ואכן רכשתי את הנעל - חשוב לציין את מחירה הרב 719 ש"ח. לאחר שימוש של פחות מארבע חודשים נוצרה בועה בסוליה וניגשתי לחנות מגה על מנת לתקן את הנעל
הנעל נשלחה לתיקון ולאחר כחודש וחצי התקבלה תשובה כי אין מה לעשות!!!!! תלונתי היא איך ייתכן שחברה המרשה לעצמה לגבות מחירים כה יקרים על נעליים אינה יכולה לשאת באחריות על תיקונם ואף החלפתם.
כיצד ייתכן שמנהל החנות טוען שאין מה לעשות????
דרישתי היא מענה הולם ללקוחות החברה שמשקיעין את מיטב כספם בחנות, ואפילו אם חברת ניו באלאנס עצמה אינה נושאת בעלות התיקון - מה שכמובן לא ייתכן , שחברת מגה המספקת את מוצריה תשרת את לקוחותיה נאמנה ולא תשאיר אותם חסרי אונים אל מול כספם האובד.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
סיפוק נעל חדשה במחיר זהה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|