פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום שלא הוחלף נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון שבעת הכוכבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר קניתי לאחותי בת ה-11.5 נעלי ספורט של נייקי בסכום של 650 ש"ח במגה ספורט. אחרי חודשיים הנעל החלה להתפורר בחלקה העליון (מסביב לפתח שמכניסים דרכו את כף הרגל). פנינו לסניף ותשובה שקיבלנו הייתה כי מדובר בבלאי טבעי ולא במוצר פגום. פניתי שוב לשירות הלקוחות של החברה ונעניתי בתשובה זהה. הנעליים שעלו 650 שקל מתבלות "טבעית" לאחר חודשיים בשימושה של ילדה בכיתה ו', זאת לאחר שהשתמשה בהן בערך פעמיים בשבוע לשיעור ספורט בבי"ס!! פניתי לחברה בבקשה שיחליפו או יתקנו את הנעל ויקחו אחריות על המוצר שמכרו והתשובות שניתנו פשוט מרתיחות. הוצעה לי הנחה על נעליים חדשות (כאילו שאי פעם ארכוש משהו בחנות הזאת) ונאמר כי נוהל מוצר פגום הוא החלפה עד 30 יום מהרכישה. מבקשת לפנות לחברה ולדרוש את החלפת הנעליים. כל פרטים נוספים הנדרשים לכם, כולל תמונות של הנעליים הפגומות (שנשלחו למגהספורט במכתבי אליהם) בבקשה לפנות אלי.
כספי סוג הנזק :
החלפת מוצר פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה