פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת אופניים נושא התלונה:
levy benaroy nissim שם/כינוי:
‏שבת ‏26 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ מערב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/05/2007 הגעתי לחנות מגה ספורט במערב ראשל"צ לצורך רכישת אופניים, לאחר בדיקה החלטתי לרכוש אופניים מסוג OUTLOOK גודל "22", בנוסף רכשתי עוד מספר אביזרים נלווים.
האופניים היו שרוטות והמוכר לאחר שהבחין בשריטות אמר לי כי הוא יעניק לי 5% הנחה, כאשר הגענו לתשלום בקופה הוברר כי האופניים במבצע ולכן הוא לא יוכל לתת לי עוד 5% הנחה וזאת למרות מצבם.
מכיוון ביזבזתי כבר זמן ממושך בחנות לצורך הקניה שילמתי על האופניים ולקחתי אותם.
לאחר כשבוע ביום שישי 20/05/2007 החלטתי לחנוך את האופניים, לקראת ערביים הוצאתי את האופניים והתחלתי לרכוב לכיוון חוף הים ( אני גר בשכונת נווה הדרים בראשל"צ ), כבר מתחילת הרכיבה הבחנתי כי ההילוכים לא מכוונים, מרעישים ומחליפים בין הילוך 4 ל- 15 בלבד למרות שלאופניים 21 הילוכים, בנוסף בבלימה נשמעו חריקות צורמניות מכיוון הבלמים ולמרות זאת המשכתי ברכיבה עליהם, באזור נווה דקלים לאחר כ- 40 דקות רכיבה לפתע ללא התראה שרשרת האופניים נקרעה ואני נותרתי חסר תגובה וללא ברירה נאלצתי לסחוב את האופניים רגלית לביתי מהלך של 9 ק"מ, מיותר לציין את הכעס והרוגז שפיתחתי אותו רגע.
למחרת היום ביום שבת 26/05/2007 הגעתי לחנות במערב ראשל"צ עם האופניים והשרשרת ביד, בתקווה כי ייקחו את האופניים החדשים המקולקלים שלי ופשוט יחליפו לי אותם בזוג אחר תקין, המוכר שקיבל אותי שמע את כל הסיפור המפורט לעיל ובאדישות אמר לי , תשאיר את האופניים פה, בעוד 4 ימים ביום רביעי הקרוב יגיע מתקן האופניים שלנו, יתקן את האופניים ואנו נתקשר אליך אותו יום בלילה על מנת שתגיע שוב לחנות לקחתם, שאלתי את המוכר האם זה נראה לו הגיוני השתלשלות העיניים ותשובתו הייתה כי כך מתנהגים במגה.
כמובן יום רביעי המיוחל הגיע וטלפון לא קיבלתי ולכן למחרת היום (יום חמישי ) ניסיתי להתקשר לחנות במערב העיר אולם שם כנראה לא יודעים שטלפון מצלצל נועד לענות לו, ומכיוון שלאחר מספר רב של ניסיונות אף אחד לא ענה, שמתי פעמי שוב לחנות בשעות הערב. וכשהגעתי לחנות התברר לי כי האופניים הועברו אתמול לתיקון ורק שבוע הבא ביום רביעי יכול להיות שיחזרו מתיקון, כמובן מצב זה כבר היה מוגזם וביקשתי מאחראית שהייתה במקום כי תבטל לאלתר את העסקה.
תשובתה הייתה שאין בעיה רק היא צריכה את החשבונית ואת כרטיס האשראי ושוב נשלחתי לביתי להביא את החשבונית.......

ברצוני לומר לכם כי זו פשוט בושה של התנהלות ברמת שירות לקוח.
הגעתי לרכוש אופניים ברשת גדולה ואשר חשבתי כי היא אמינה למרות שיכולתי לגשת לספק זול יותר, ופשוט מצאתי רשת אשר המושג שירות היא ממנה והלאה.
לאור השתלשלות מיקרים זו, צר לי שהיום אני הופך להיות שגריר לא טוב של רשת מגה ספורט.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה