פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"שירות" ללקוח. נושא התלונה:
ורד מאיר שם/כינוי:
‏שבת ‏01 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך בר יהודה . 147 כתובת:
תיאור הבעיה:
בני,כאיש בשירות קבע פנה לסניף מגה ספורט בדיזינגוף -סנטר ע"מ לרכוש נעלי ספורט בנקודות זכאות.מאחר ומספר זוג הנעלים הדרוש היה חסר נמסר לו כי תוך מספר ימים ידאגו להשיג את המספר הדרוש--יתקשרו אליו ברגע שיגיע וכך היה.
באותו ערב יצא בני לריצה שבמהלכה שם לב כי נעל שמאל שונה מנעל ימין-אחת רכה בבסיסה, השניה קשיחה-הדבר הפריע עד כדי הפסקת האימון
לאחר דקות מספר.
בתאריך17.10-הגיענו בני ואנוכי לסניף מגה ספורט בתל-חנן,-לא לפני שהתקשר לשאול אם ברשותם דגם ומספר הנעלים הדרוש.
השעה היתה 10 דקות לפני סגירת החנות קבלנו את "שירותה "של מנהלת החנות,עליזה-אי אפשר להחליף זוג נעלים שנעלו אותם יש לשלוח את זוג הנעלים לבדיקה אשר את תוצאותיה יודיעו לנו והחברה תפעל בהתאם.
הבדיקה והתשובה יארכו 14 ימי עבודה-כך נמסר לנו.
ניסיתי להסביר למנהלת כי בני לא גר בחיפה,הגיע לחג עם זוג נעלי ספורט אחד בלבד וכי למחרת היום הוא התחייב לצאת לטיול בשטח סלעי כמלווה .
דבר לא השתנה אצל המנהלת -אלו ההנחיות טענה.
מאחר והבנתי מהר מאוד מי עומד מולי,לקחתי את אישור מסירת הנעלים לבדיקה ועזבנו את המקום הממומים מהיחס ה"אוהד"-איני סובר כי הלקוח תמיד צודק אבל יש מקרים שעל המנהל להפעיל שקול דעת-זה בין השאר מבדיל אותו מעובד מן השורה-הדבר לא נעשה.
כעבור 21 !!! ימי עבודה הרמתי טלפון ביוזמתי למנהלת עליזה,הצגתי את עצמי ותשובתה היתה קצרה ועינינית: לא אושר-אם אתה רוצה אתה יכול לפנות לשירות לקוחות. לשאלתי מדוע לא התקשרה אלי כעבור 14 יום -השיבה כי היו חגים ויש לה עוד הרבה מה לעשות פרט מאשר להתקשר אלי .
לא השבתי לה כי אחרי התשובה שקבלתי ממנה היא הרי לא היתה ממש מבינה מה רוצים ממנה כי סך הכל הבן שלי רכש נעלים תוצרת ארה"ב,שולם עבורם מעל 600 ש"ח,זוג הנעלים לא תקין וכיצד ניתן להבחין כי הנעלים פגומות-רק אם משתמשים בהם-לא???
אבל בחברת מגה ספורט זה אחרת-לפני שאתה נועל את הנעלים אתה צריך לדעת אם הן תקינות או לא-לגבי דידם מדידה בחנות מספקת .
פניתי לחברת מגה ספורט , בחורה בשם פנינה הבטיחה שתוך 24 שעות יתקשר עימי אדם מוסמך מטעמם-עברו 6 ימים ואיש לא התקשר.
התקשרתי שנית ושלישית לפנינה-הבטיחה שיתקשרו -אדם לא התקשר.
בני התקשר מצידו לשירות לקוחות ואלה רשמו את תלונתו והבטיחו לבדוק ולחזור אליו בהקדם -ראו הפלא!!!-למחרת היום חזרו אליו בתשובה כי הנעלים נבדקו בשנית וכי הן נמצאו לא תקינות ויוחזרו ליצרן -בני יכול לגשת לקבל זוג נעלים אחר.
בני שרכש נעלים בינתיים במקום אחר לא מעוניין בזוג נעליים או בכל פריט אחר ולמעשה לא מעוניין כלל לבצע עסקות ברשת שהסבה לו טרחה מרובה,עגמת נפש שלא תתואר,זלזול-בסך הכל רצה זוג נעלים...
פניתי לשירות לקוחות, בחורה בשם מימי,סוכם שבני יגש לאחת החנויות ויקבל זיכוי בנקודות כפי שהוא רוצה.
מימי גם מסרה לי שבני יקבל מכתב התנצלות מהחברה-אמרתי לה כי לדעתי מגיע לו גם פיצוי-במעמד זה מסרתי לה כי אני עומד לפרסם את כל הנושא כדי שלקוחות יבחרו אם הם רוצים להכנס להרפתקה,במידה ובעתיד ימצא פגם במוצר שירכשו במגה ספורט.
בקשתי ממימי שתחזור אלי ותאמר לי למי לפנות בחנות בדיזינגוף-סנטר-לשם בני אמור לפנות על מנת לקבל את הזיכוי-אולם זו לא חזרה אלי .
נראה לי שבפלנטת מנה ספורט עדיין לא הפנימו את נושא שירות הלקוחות או שאינם מבינים כיצד לישמו-אני כלקוח יצאתי פגוע מהיחס המשפיל החובבני,הלא רציני והלא מקצועני.
מי שחושב להכנס לחנות מגה ספורט ולקנות שיחשוב הרבה יותר מאשר פעמיים...אני ניכוותי.

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה