פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנדלים שנמסרו לתיקון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מבצע קדש 56 בני ברק כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 2/4/10 נקנו סנדלי שורש לילד, נאמר בעת הרכישה שאם יש קרע או בלאי בסנדל אפשר להחליף כל עוד יש את הסימון הירוק מאחורי הנעל, כעבור חודשיים וחצי ב20/6/10 נקרע הסנדל נגשתי לחנות של מגה ספורט למסור את הסנדלים לתיקון, כמובן שביקשו קבלה לראות אם אכן נקנתה ברשת היה לי את הקבלה (לא ציינו בעת הרכישה שאני אמור לשמור את הקבלה) קיבלו את הסנדלים לתיקון ונאמר שתוך 14 ימים הם יתקנו או יפצו בחדש תלוי בספק. כבור 14 ימים ניגשתי לחנות ונאמר לי 14 ימי עסקים, עברו להם גם 14 ימי עסקים ועדיין אין סנדלים מעבירים אותי ממוכר למוכר ואין תשובה, כמובן הבטיחו ישחזרו אך אנו נמצאים כבר ב12/7/10 ועדיין אין אם מי לדבר.
הסנדלים בני שלושה חודשים וחודש הם אצלם וידוע שאצל ילדים הגדילה היא מהירה(הילד בן 4) ועד שאני יקבל את הסנדל כבר לא יהיה רלוונטי לעונה ולמידה,
בעודי שולח את התלונה קיבלתי טלפון שהגיעו הסנדלים.
כספי סוג הנזק :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה