פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלה מוצר שהוזמן+קבלת מוצר פגום/סוג ב' נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מתחם one plaza כתובת:
תיאור הבעיה:
מגה ספורט פרסמו בעיתון של סופ"ש לפני שבועיים נעלי נייק מדגם nz (דגם חדש) והם עדיין מפרסמים אותו עד היום..
הפירסום שלהם מטעה לקוחות - הם פרסמו שם נעל בצבע שלא קיים בכלל! וטענו שזה טעות בדפוס...
קניתי זוג אחד במידה 42 לחבר שלי+הזמנתי זוג נוסף במידה 40.5 בצבע אחר גם בשבילי-כי לא היה במלאי בחנות...
המוכר שהזמין לנו את הנעל אמר שזה לוקח עד 14 יום אבל הוא סבור שזה יגיע הרבה לפני.
למחרת בן זוגי הבחין בפגמים בנעלים שקניתי לו והלכנו להחליף אותם. המוכר בחנות אמר שאין בעיה שנחליף והזמין לנו את אותה הנעל באותה המידה!
לאחר כשבועיים כפי המתחייב בהזמנה התקשרתי לבדוק למה הנעלים עדיין לא הגיעו ונאמר לי שיש עומס בגלל המבצע וכל מיני תירוצים למינהם.. כעסתי נורא אך בחרתי להמתין עוד כמה ימים..
למחרת צלצלה אלי מוכרת מהחנות ועדכנה אותי שהנעל שלי תגיע אך היא לא יודעת מתי בדיוק והנעל של בן הזוג לא תגיע בכלל כי אין אותה במלאי!
א.המוכר שהזמין לנו את הנעליים לא טרח לעדכן אותנו שאולי לא יהיה במלאי את הנעל- אם היינו מודעים לכך היינו משאירים את הנעל אצלנו בבית עד שבועיים והיינו מחליפים נעל תמורת נעל..
אתמול הלכתי לקחת את הנעל שהזמנתי בשבילי.. הנעל גם היא עם פגמים/סוג ב' והחלטתי להשאירה בחנות...
חשוב לי לציין שרציתי להחליפה והמוכר ידע לעדכן אותי באותו הרגע שאין נעל כזו במלאי אחרי כמה בירורים טלפוניים שעשה!
התקשרתי לשירות הלקוחות של מגה ספורט סיפרתי לה את המקרה ולא ניכר בכלל שאכפת לה.. היא הפנתה אותי חזרה לחנות ושם אמרו לי שהגוף שמטפל בפניות זה השירות לקוחות ולא מנהל החנות!
התקשרתי אל השירות שוב ודרשתי ממנה פתרון לבעיה ופיצוי על כל מה שארע והיא ענתה: "אנחנו עשינו לך טובה שהזמנו לך את הנעל אך מה לעשות שהיא לא נשארה במלאי... אנחנו יכולים להחזיר לך את הכסף.."
התשובה שלה לא מספקת אותי ולכן אני פונה אליכם בבקשה לעזרה/יעוץ..
אני לא מעוניינת בכסף אני רוצה את הנעלים שהזמנו וחיכינו להן למעלה משבועיים!
אם אין את אותם- אז שיתנו לי לקחת נעלים אחרות בשווי המקורי של הנעל לפני ההנחה!
ובנוסף גם פיצוי על עוגמת הנפש ועל החוצפה של הבחורה משירות הלקוחות שלהם! שלא טרחה לעזור בכלל! (אם אני לא טועה שמה דניאל)
מקווה לשמוע מכם במהרה.. מיטל אוחנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה