כרטיס מועדון - שירות לקוי |
נושא התלונה: |
שבת 11 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מתחם גן שמואל 38810 |
כתובת: |
גן שמואל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 11.06.11 רכשתי בסניף מגה ספורט גן שמואל הליכון חשמלי במחיר של 3800 הש"ח. במעמד התשלום, לא עובד החנות שמכר לנו מכשיר ולא הקופאית לא שאלו אותי האם יש לי כרטיס מועדון וגם לא הציעו לי לעשות כרטיס מועדון, אשר על המקום היה חוסך לי 10% מהמחיר - 380 ש"ח.
(הדבר על כרטיס מועדון נודע לי אתמול בתאריך 08.07.11 כאשר עשיתי רכישה בסך 200 ש"ח בסניף עפולה והציעו לי בקופה כרטיס מועדון והסבירו לי על ההטבה שהוא נותן, והקופאית אמרה שחבל שקניתי בחדרה ללא כרטיס מועדון, ובסניפה בעפולה כן היו מציעים ועושים לי כרטיס והייתי משלמת 380 ש"ח פחות.
מסתבר שבגלל השירות הגרוע וחוסר מקצועיות של העובדים הסניף גן שמואל שילמתי בכמעט 400 ש"ח יותר ממה שהייתי צריכה לשלם לו היו מציעים לעשות כרטיס מועדון או הייתי פונה לסניף אחר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
דורשת החזר כספי בסך 380 ש"ח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|