פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס מועדון - שירות לקוי נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מתחם גן שמואל 38810 כתובת:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 11.06.11 רכשתי בסניף מגה ספורט גן שמואל הליכון חשמלי במחיר של 3800 הש"ח. במעמד התשלום, לא עובד החנות שמכר לנו מכשיר ולא הקופאית לא שאלו אותי האם יש לי כרטיס מועדון וגם לא הציעו לי לעשות כרטיס מועדון, אשר על המקום היה חוסך לי 10% מהמחיר - 380 ש"ח.
(הדבר על כרטיס מועדון נודע לי אתמול בתאריך 08.07.11 כאשר עשיתי רכישה בסך 200 ש"ח בסניף עפולה והציעו לי בקופה כרטיס מועדון והסבירו לי על ההטבה שהוא נותן, והקופאית אמרה שחבל שקניתי בחדרה ללא כרטיס מועדון, ובסניפה בעפולה כן היו מציעים ועושים לי כרטיס והייתי משלמת 380 ש"ח פחות.
מסתבר שבגלל השירות הגרוע וחוסר מקצועיות של העובדים הסניף גן שמואל שילמתי בכמעט 400 ש"ח יותר ממה שהייתי צריכה לשלם לו היו מציעים לעשות כרטיס מועדון או הייתי פונה לסניף אחר.
כספי סוג הנזק :
דורשת החזר כספי בסך 380 ש"ח. פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה