פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לא אדיב ואי התיחסות לצרכן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון שרונים הוד השרון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.9.11 רכשתי בחנות מגה ספורט בקניון שרונים בהוד השרון חמישית תחותנים ארוזה בניילון קשיח של חברת דיאדורה.
כשפתחתי בביתי את האריזה מצאתי תחתון אחד פגום ושיש בו חור בבד.
חזרתי לחנות שבו רכשתי את המוצר ולהפתעתי ניתקלתי בעובד חסר סבלנות ואדיבות אשר הצביע אל עבר שלט קטנטן האומר שלא ניתן להחליף תחתונים לאחר שנקנו.עוד הוסיף שאולי התחתון נתפס במקום מסוים ולכן יש בו את הפגם(החור).
אציין שאני לקוח שנים ארוכות במגה ספורט ומעולם לא נתקלתי בהתיחסות מבישה והעלבה שכזאת.
מצפה לתשובה והתיחסות לתלונתי זו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה