פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות , טיפול לקוי נושא התלונה:
פינסקר עדה פינסקר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
מבצע קדש 58 בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/9/11 רכשתי נעלי ספורט לאחר שבועיים הנעל נפתחה מקדימה ונקרעה מאחור הנעל נמסרה לחנות בתאריך 24/9/11 בשל החגים עוכב הטיפול . פנינו לסניף מספר פעמים ועדין הנעל לא תוקנה לדבריהם . היום 23/10/11 פניתי שוב לחנות ינעניתי מבלי לבדוק שעדין הנעל לא נמצאת , רק כאשר בקשתי את האחראי מעליה ואמרתי שאפנה לאנשים מוסמכים ממנה היא לקחה את הטלפון שלי וחזרה כעבור 5 דקות שהנעל נמצאת . , אבל להפתעתי הנעל לא תוקנה בשלמותה בטענה שאת זה אי אפשר לתקן . שאלתי האם נעל מחברה מכובדת כמו שלכם אמורה להקרע אחרי שבועיים ימים ולמה גברת אנסטסיה לא בדקה אם הנעל היגיע לחנות . כמו כן עלי לציין שטלפנתי לשירות לקו\חות בשעה 16:50 ולא הייתה תשובה . איפה המוניטין שלכם ? אתם מבריחים בצורה כזאת לקוחות = חבל

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה