|
|
|
|
|
|
נעליים פגומות , טיפול לקוי |
נושא התלונה: |
פינסקר עדה פינסקר |
שם/כינוי: |
יום ראשון 23 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
כתובת: |
מבצע קדש 58 בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/9/11 רכשתי נעלי ספורט לאחר שבועיים הנעל נפתחה מקדימה ונקרעה מאחור הנעל נמסרה לחנות בתאריך 24/9/11 בשל החגים עוכב הטיפול . פנינו לסניף מספר פעמים ועדין הנעל לא תוקנה לדבריהם . היום 23/10/11 פניתי שוב לחנות ינעניתי מבלי לבדוק שעדין הנעל לא נמצאת , רק כאשר בקשתי את האחראי מעליה ואמרתי שאפנה לאנשים מוסמכים ממנה היא לקחה את הטלפון שלי וחזרה כעבור 5 דקות שהנעל נמצאת . , אבל להפתעתי הנעל לא תוקנה בשלמותה בטענה שאת זה אי אפשר לתקן . שאלתי האם נעל מחברה מכובדת כמו שלכם אמורה להקרע אחרי שבועיים ימים ולמה גברת אנסטסיה לא בדקה אם הנעל היגיע לחנות . כמו כן עלי לציין שטלפנתי לשירות לקו\חות בשעה 16:50 ולא הייתה תשובה . איפה המוניטין שלכם ? אתם מבריחים בצורה כזאת לקוחות = חבל
|
|
|
|
|
|
|
|
מגה ספורט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|