פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלתי כרטיס מועדון מגה ספורט נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחודש יוני מנוי במגה ספורט, הנפיקו לי כרטיס מנייר ואמרו שהכרטיס מפלסטיק יגיע בדואר תוך שבועים, חיכיתי חודשיים לא הגיע, יצרתי קשר עם שירות לקוחות שלהם במייל אמרו שזה מתעכב, זה מה שקרה כל פעם במשך 4 חודשים אם זה טלפונית או אם זה במייל (יש לי את כל ההתכתבויות אם יש צורך) לבסוף הגשתי תלונה במועצה לצרכנות, מיד חזרו אלי משם שני מנהלים(כך הם טוענים) ואמרו שמיד ישלחו את הכרטיס, נחשו מה? לא שלחו, כתתבי להם גם על הקיר בפייסבוק ומחקו לי תתגובה. בכל מקרה כמעט עברה שנה ואני עדיין בלי כרטיס מגנטי, מה שיותר מעליב מזה שאני לא מקבל כרטיס זה שכל הזמן מערבבים אותי ומשקרים לי , גם נציגי שירות הלקוחות וגם המנהלים שהבטיחו שישלח. זה בסך הכל כרטיס לא בקשתי הרבה. באמת ארגון כמו מגה ספורט ציפיתי ליותר....
עלבון סוג הנזק :
פיצוי שיראו לנכון פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה