פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל - שירות לקוי ! נושא התלונה:
‏שבת ‏04 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב , בתאריך ה-4.8 הגעתי לסניפכם בגן שמואל וביקשתי לדעת עבור דגם נעלי כדורסל ספציפי במלאי החנות אשר אני מחפש כבר תקופה ארוכה .
לשימחתי הרבה - נמצא זוג אחד מתאים למידתי שוחחתי עם נציג השירות והסברתי לו שאני מעוניין לחזור עוד שכעה וחצי עם אחי אשר נמצא במועדון "חבר" ולהנות ממהנחה המוצעת לנו .
המוכר נענה בחיוב והסכים לשמור את זוג הנעליים עבורי הודתי לו ויצאתי מהחנות .
כעבור שעה וחצי חזרתי לחנות עם אחי במטרה לקנות את זוג הנעליים שציפיתי תקופה ארוכה לקנותם חשוב לציין כי אני סובל רבות והופנתי לדגם הספציפי הנל על מנת להקל על כאביי בזמן משחק הכדורסל ולא בשל חושיי האופנתיים !
להפתעתי המוכר הסתובב אלי ובחצי מבט זרק לעברי " מכרתי אותם לפני חצי שעה " בטענה כי בימיי שבת הנחיית הרשת נגעת נסעת - ולא ניתן לשמור חפצים . ששאלתי אותו אז מדוע הבטחת לי בפה מלא כי תשמור לי את הזוג האחרון הרי לא ההיתי מתפשר על בריאותי ומחליט אפילו לרכוש את הנעליים ללא הנחה ! נתקלתי באטימות וקרירות כאילו לא לפני רגע עמד מולי והבטיח לשמור את הזוג האחרון . ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת שהרי נמצא שם לגלות יוזמה וראש גדול במקרים מעין אלו , לאחר כמה דקות הגיע אחראי המשמרת המיוחל בשם " טארק " שניסיתי לבקש את עזרתו ולהסביר לו את הסיטואציה שניתקלתי בה נדהמתי לגלות גוש קרח במקום בן אדם .
נשמתי נשימה עמוקה וביקשתי את עזרתו בשנית - ושם גולגלתי מילולית מחוץ לדלת , שוב חזר על מדיניות החברה שלא שומרת מוצרים ביום שבת לאחר תחנונים ארוכים הועיל בטובו (אם קיים דבר כזה אצלו ) לבדוק במלאי החברה וזרק לעברי סניף שמחזיק את המוצר ביקשתי לשריין אותו ולשלם במקום כיוון שאחי חוזר לשבועיים לצבא וההנחה לא תיהיה זמינה עבורי שוב נתקלתי בתשובה שמתחילה ומסתיימת ב"לא" בלי שום מילים טובות באמצע או רעיון מקורי . כאשר איימתי שאפנה הלאה לגורם רלוונטי על היחס המזלזל להפתעתי הרבה בעזות מצח בלתי רגילה מאיש שירות ועוד אחראי משמרת הקריא לי את מספר תלונות הציבור בע"פ כאילו מחלק אותו יום ביומו לכל עבר , וביקש "למסור דש בשמו " וחזר על שמו מספר פעמים שלא אשכח מיהו ומהו למול כ- 20 לקוחות ברחבת השירות , למסור דש בשמו ???מזעזע! מי משתמש במילים אלו ועוד ללקוח שרק רוצה "לבזבז כסף "! . מעולם לא הושפלתי על ידי איש שירות בצורה כזו נמוכה ביקשתי לצאת ולא לחזור לסניפתכם בגן שמואל ולאף סניף בכלל ! נעלבי עד עמקי נשמתי ומה בס"כ ביקשתי ??? לקנות מכם מוצר בסך 600 ש"ח הרי מזה בסה"כ ? יום עבודה ממוצע במשק הישראלי ? אם אלו הפנים שאתם בוחרים לשים בשורות הראשונות למול לקוחותיכם אני מציע לכם לגייס מחדש והפעם מישהו עם לב .
עוגמת נפש סוג הנזק :
זוג נעליים דומה עם ההנחה מיוחלת פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה