פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
11.8.2012
הנדון: שירות לקוי
אקספוזיציה:
זו הפעם הראשונה בחיי שאני שולח בכתב תלונה. לא פניתי בחיים לחברות בכתב.
הבעיה היא שאפילו כשרציתי להתקשר אליכם לשירות הלקוחות במשך שלושה ימים- אי אפשר היה לתפוס אתכם. לא בבוקר, לא בצהריים ולא לפני שעת סגירת המוקד שלכם. יש תקליט שאומר שהעמדות תפוסות. וואלה יופי. ואז אתה לוחץ במשך עשר דקות על "1" כדי להמתין וכל זאת רק כדי לקבל ניתוק בפנים מהתקליט של המענה האלקטרוני שלכם שאומר שאי אפשר כרגע לדבר אתכם. ככה זה במשך שלושה ימים. נהדר.
בתאריך 25.7.2012 רכשתי אצלכם משקפי שמש של אוקלי. מייד לאחר הקנייה שמתי לב שיש דפקט קל בעדשה (סוג של בועה כזאת קטנה). היות ולא שלמתי לכם חלק ממה שדרשתם אלא את כל מה שדרשתם – ככה רציתי שהעדשה תהיה תקינה ולא כמעט תקינה.
חזרתי לחנות שלכם מייד (בראשון לציון במתחם ג'י) ושם התחילה הסאגה.
ראשית הסבירו לי שצריך לבדוק ולקבל אישור החלפה. איזה אישור שאלתי? הרי עוד לא עברו אפילו 48 שעות ואפשר אפילו לבטל עסקה אבל זה לא מה שאני רוצה. אני רק רוצה משקף תקין. עשו שיחות בסניף לפה ולשם, כמובן שהמתנתי במקום.
לבסוף אמרו לי בסדר, נחליף לך כאילו שעשיתם לי טובה. בדרך כמובן ששני נציגים שלכם היו צריכים לבשר לי שהדפקט קטן מאוד (כאילו שזה משנה מה גודל הדפקט- האם הייתם מתפשרים על פיקסל אחד שרוף בטלויזיה החדשה שרכשתם? למה לא? הרי זה רק פיקסל אחד מתוך אלפים, חוצפה מצדכם לא?)
הבחורה ניגשה למתקן כדי להביא לי זוג חדש אבל אין. אין במלאי. מסתבר שאתם מוכרים רק מתצוגה (לדעתי אתם צריכים להגיד ללקוחות או לשים שלט מעל המתקן שהמשקפיים נמכרים רק מתצוגה). כששאלתי מדוע קבלתי זוג מתצוגה ובמחיר מלא אמרו לי שזה בסדר גמור ושהם תקינים (הרי שברור שלא כי עובדה שאני כאן). מנהל הסניף (או הסגן שלו) אמרו לי שזה בסדר גמור כי רק לו מותר להראות ללקוחות משקפיים ולכן אין בעיה מתצוגה. זו תשובה מאוד לא מכירתית/שירותית שהרי:
א. מנהל הסניף הוא לא אלוהים ולא יכול לגרום ללקוח לא להפיל משקף על הריצפה למשל או לחטא את המשקפיים אחרי שלקוח שלא ניקה מאחוריי האוזניים שלושים שנה למשל.
ב. הרי שזה בכלל לא נכון היות ומי שמכר לי את המשקף היה בחורה ולא מנהל הסניף ככה שלא קניתי את ההסבר הזה.
הוא לקח את המשקף וחזר כמו רפליקה מספר פעמים שהדפקט ממש קטן. לאחר שאחראית המשמרת שלכם בדקה מולו ומול הסוכן של אוקלי ואושרה לי החלפה (כבר הייתי ביציאה מהסניף לאחר שהתעקשתי להשאיר את המשקף אצלכם כדי שלא תגידו שעבר זמן וכולי) הוא הגיע אלי בדרכו הביתה ואמר שאין אישור עד שהסוכן יראה את המשקפיים. אמרתי לו שכבר אמרתם שזה מאושר ושלא ברור לי איך זה עובד אצלכם. הרי טרם עברו 48 שעות ואפשר אפילו לעשות ביטול עסקה. הוא אמר לי שלא ושאני צריך להוכיח שהדפקט היה כשקניתי את המשקף. אמרתי לו שאוכל להחזיר לו באותו המטבע ושהוא יוכיח שהדפקט לא היה כשרכשתי את המשקף ושרואים בבירור שזו לא שריטה אלא משהו בתוך העדשה.
הסוכן התקשר שוב ונתן אישור להחליף לי את המשקף לחדש.
אמרו לי שזה לא ייקח הרבה זמן. לאחר מספר ימים כשלא הייתה תשובה התקשרתי לסניף. לא הצלחתי לתפוס לא את דוד ולא את הבחורה שרכשתי ממנה. ניסיתי כ- 5 פעמים. כשכבר ענו לי אמרו שיחזרו אלי וכמובן שלא חזרו. כשתפסתי את דוד הוא אמר שאין סוללה בנייד של החנות ושהוא עוד כמה דקות יחזור אלי. לא חזרו אלי. התקשרתי שוב לאחר כשעתיים הוא אמר שהיה בטוח שיחזרו ושעדיין אין אישור להחליף (כשבידי כבר טופס החלפה למוצר חדש). שוב מספר ניסיונות ושוב אין תשובה. לאחר מספר ימים שוב תפסתי אותם ואמרו לי שמחכים למשקפיים. שוב התקשרתי ומישהו אחר אמר שיברר לי. הוא התקשר כשלוש פעמים כל פעם עם שאלה אחרת (איזה צבע הם היו, איפה בסטאנד הם היו ממוקמות בדיוק וכולי).
שוב נאמר לי שתוך יומיים שלושה יצרו איתי קשר לבוא לקחת את הזוג החדש.
עד כמה לא יצרו איתי קשר.
זה לא שירות לקוי זה פשוט לא שירות. רשת כמו מגה ספורט לא צריכה לפעול ככה בסניף גדול וראשי (גם לא בסניף קטן). אין צורך לציין שאני לקוח שרוכש אצלכם המון מוצרים (למשל 2 זוגות נעליים של ניו באלנד מדגם 991 – 992) אתמול רכשתי לבן שלי כדורגל בסניף מודיעין שלכם ובגדים וכולי. המידע הזה אמור להיות מיותר.
אבקש:
1. ליצור איתי קשר בהקדם ולהגיד לי מתי המשקפיים יהיו בסניף כדי שאוכל לאסוף אותם (ברור שמשקפיים לא ארכוש יותר דרככם וחבל היות ויש לי בבית 8 זוגות של אוקלי ואני רוכש רק את החברה הנ"ל).
2. אני מבקש לדעת איך אתם יכולים לפצות אותי בגין עוגמת הנפש, הטירחה וכמות הטלפונים שעשיתי לכם מבלי שקבלתי מענה.
אשמח שתבדקו במערכת שלכם ותראו שמעולם לא פניתי אליכם, לא בכתב, לא לשירות הלקוחות וכולי. אני לא כתבתי את המכתב הזה כדי לקבל פיצוי אלא כדי לזרז את ההחלפה של המשקפיים אבל כעת אני חושב שצריך לפצות אותי על הסיפור הזה.
לתשובתכם המהירה אודה.
חשבונית מס קבלה מספר 0502049890, מספר הזמנת מוצר : 94365
לוטן סגל נייד 0526189393 מייל [email protected]
נ.ב. ניסיתי באינטרנט לאתר כיצד אפשר לשלוח לכם מייל תלונה או פקס וכמובן שלא מצאתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את המשקפיים ופיצוי פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה