|
|
|
|
|
|
נעלי ספורט לילד< |
נושא התלונה: |
לנקרי מישל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 14 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
צומת בילו |
כתובת: |
צומת בילו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תאריך 2/10 רכשתי נעלי ספורט לילד אני מדבר על ילד הבריא הבן 14 שזו לא הפעם הראשונה שרוכש נעליים בבית אחרי הליכה של כ 10 דקות הלד לא היה מסוגל לעמוק על הרגליים לאחר כשבוע פניתי לחנות ביקשתי להחליף את הנעליים מנהל הסניף בשם חגי וסגנו בשם דן התיחסו בצורהב בוטה וצעקתי כמו אנחנו לא אשמים שהבן שלך עקום דבר שגרם גם לכעס מצידי נאלצתי לעזוב לאחר שהשומר הוציא אותי מהחנות לבקשתם.פניתי לשירות לקוחות שם ביקשו ממני לחזור לחנות ולשלוח את הנעליים לבדיקה הגעתי לחנות בתאיך 14/10 דן הודיע לי שקיבל הוראה לא לתת לי שירות ולסלק אותי מהחנות הודעתי לו שהוא עובר על החוק הוא פועל בניגוד למדיניות ההחזרה של החנות התשובה שקבלתי שאני לא מהבין את המדיניות ואני שם ....... ואתה יכול לפנות למי שאתה רוצהב .אציין שעברתי על תלונות מקבילות ומתברר שזו לא התלונה הראשונה
|
עובר על החוק |
סוג הנזק : |
הבתנצלות והבחלפת הבנעליים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגה ספורט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|