פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, מגעיל ופוגע נושא התלונה:
הושיאר פטריסיה שם/כינוי:
‏יום שני ‏22 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גן שמואל כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

קניתי בשבת נעל הליכה במגה ספורט, שילמתי מזומן 380ש"ח, היום 22-10-12 נעלתי את הנעליים והלכתי לעבודה, התברר במשך היום שרגל אחת יותר קטנה מהשנייה וסבלתי כל היום עם הנעליים, כאשר סיימתי לעבוד נסעתי לסניף גן שמואל, והסברתי את הבעיה לסגן מנהל ( לא רצה לתת לי את שמו - בחור ערבי) אמר לי שהנעללים באותה מידה והוא לא יכול להחליף לי כי "נעלתי את הנעליים, הסברתי לו שברור שנעלתי כי לא קניתי בשביל לשמור אותם בקופסא, ולא ידעתי שתיהיה בעיה, הרי ה מידה נכונה, אבל שבכל זאת רגל אחת יותר קטנה, הסגן מנהל התחיל להגיד לי שאני משקרת, שאולי נעלתי את הנעליים שבוע והחלטתי שאני לא רוצה אוצם יותר, אמרתי לו שאני לא ילדה קטנה ואין לי זמן למשחקים כאלו, ושישחזר את החשבונית (שגם אותה לא שמרתי) ביום 20-10 בין השעות 11:45 ל12:30) עמה לי שגם את זה הוא לא יכול לעשות, מה שיכול לעשות זה לשלוח לחברה ואני יצטערך לחכות עד שבועיים לתשובה, עניתי לו שלא מתאים לי כי אני צריכה את הנעליים שיתן לי נעליים אחרות או זיכוי, ענה לי שאני לא קובעת מה הוא יעשה שהוא מחליט שם, ושהוא יודע את העבודה שלו, היה שם איזה לקוח שחיכה בתור לקופה עם מוצר שקנה, ושאל אותי מה הבעיה עם הנעליים הסברתי לו, הוא לקח את הנעליים מדד אחת מול השני, ואמר לי "את צודקת רואים שאחד יותר קטן מהשני, אמרתי לו ברור שאני צודקת אני סבלתי כל היום עם זה ברגל ולא באתי לכאן למחשקים כפי שהסגן מנהל אומר לי, הסגן מנהל התחיל לצעוק גם על הלקוח ואמר לו לא להתערב , הלקוח אמר שזה לא הפעם הראשונה שהוא מתנהג ככה ללקוחות, זרק את המוצרים שרצה לקנות ועזב את החנות, אמרתי לסגן, שמע גם אני עובדת עם לקוחות ונותנת שירות באופיס דיפו, ובהחלט לא ככה מתנהגים או מדברים עם לקוחות, אני מבקשת לדבר עם הממונה עליך, ענה לי שאין שהוא המנהל והוא קובע (כאשר ליפני אמר לי שהוא הסגן) אמרתי לו שאני לא יצא מהחנות בלי לקבל מסמך כלשהו שהוא לוקח ממני את הנעליים או נעליים אחרות או זיכוי כספי, ענה לי שאני לא אקבל כלום, עניתי לו שלא יתכן שאני מוסרת לך נעליים ואתה לא נותן לי כלום כי הוחכה לכך, מחר אגיע לכאן ואשאל על הנעליים מה תגיד לי? תעשי?שלא הבאתי לך כלום? איפה ראיתה דבר כזה?ענה לי - "לא רוצה להקשיב לך ולא רוצה לעזור לך מה תעשי? ובסוף, לאחר הרבה וויכוחים שהוציא אותי גם שקרנית (לגבי תאריך הקנייה ואופן התשלום) הסכים לתת לי פתק שמסרתי את הנעליים עם סכום ששולם,כאשר אמרתי לו שאני אגיש תלונה נגדו עוד אמר לי שהוא מבטיח לי "שזה לא יעזור בכלום" אני הזדעזתי מהיחס ומהשירות שקיבלתי שם, ביקשתי שם המנהל מסר לי שקוראים לא אשרא, אני בשוק מוחלט מההתנהגות שלו.חבל שלקוחות באים למקום כזה ומקבלים יחס כל כך מזלזת ככה.
עלבון,זילזול וביזבוז זמן סוג הנזק :
אני רוצה נעליים אחרות במקום,זה הכל, שילמתי עבורם ורוצה נעליים שמתאימים לרגל שלי,ולא אחת בסדר ואחת קטנה. פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה