פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנדל פגום לתיקון - בזבוז זמן, חוסר טיפול וסחבת נושא התלונה:
מוצ'ארי גבריאל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי סנדלים בסניף מגה בקרית שמונה ב 16.8.2012, לאחר מספר הליכות עם הסנדלים הרגשתי אי נוחות בסנדל ימין. כשבדקתי הסתבר לי שתפר פנימי בולט משפשף לי את האצבע בזמן ההליכה.
מסרתי את הסנדלים לתיקון במגה ספורט בצומת עד הלום באשדוד ב 21.9.2012.
בספח ללקוח מס' 33929 תאור הפגם היה: בליטה + תפירה.

היום 4.11.2012 קרוב לחודשיים מהמסירה לתיקון -
עדיין לא ידוע לי מה קורה עם הסנדלים למרות שהתקשרתי לסניף באשדוד מספר רב של פעמים.
עד היום לא קיבלתי מהם שום תגובה עניינית, לא יודע מה הסטטוס של הטיפול, ומרגיש שאין שום התייחסות ללקוח, העניין נמרח ונסחב.
בשיחה היום עם מייה שענתה לי מהסניף אמרתי שאני שוקל לקחת מהם את הסנדלים כי אני סתם מבזבז את זמני איתם.
סחבת סוג הנזק :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה