פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלי ספורט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סינמה סיטי גלילות כתובת:
סינמה סיטי גלילות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני בערך כחודש וחצי נכנסתי לסניף אלי טל בסינמה סיטי גלילות על מנת לרכוש נעלי ספורט לבתי בת השנה וחצי.
לאחר התלבטות החלטנו לרכוש נעלי ריבוק בעלות של 200 ₪. מדובר על נעלי ספורט עם סקווץ׳ במקום שרוכים.
לאחר תקופה של בערך שבועיים שמתי לב שהסקווץ׳ באחת הנעליים נפתח כל לעיתים תכופות ואי אפשר ללכת עם הנעל. בלי ליפול (היא לא מחזיקה את הרגל).החלטתי לא לקחת סיכונים והפסקתי לנעול לה את הנעליים.מכיוון שאני לא גר באיזור סניף אלי טל בראשון לציון,רכשתי עבור בתי מגף ב 69 ₪ בחנות אחרת,זאת על מנת שיהיה לה מה לנעול עד שנחליף את הנעליים הלא תקינות שמכרו לנו. לפני שבוע וחצי היית בסניף אלי טל בראשון לציון לצורך החלפת זוג הנעליים או לפחות לתקנם. לצערי נתקלתי בסירוב מצד מנהל המשמרת שהציע לי חלופות מגוחכות כגון:שליחת הנעליים לחברה ולחכות 14 ימים עד שבכלל יחזירו לי תשובה.ההצעה הכי מעצבנת ושקרית הייתה להציע לי לרכוש זוג חדש ב 25% הנחה מהמחיר הרגיל (למרות שכל אחד אחר שקונה בחנות זכאי בדיוק לאותה הנחה).כשראיתי שאין עם מי לדבר פניתי לשירות הלקוחות שם הציעו לי פחות או יותר אותו דבר.לצערי לא הייתה לי ברירה והשארתי שם את הנעליים.לאחר היום,בערך שבועיים לאחר שהשארתי את הנעליים אשתי פנתה לשירות הלקוחות שהבטיחו שיחזרו מספר פעמים ולא חזרו.לאחר מספר ניסיונות הצלחנו להשיג את שירות הלקוחות הגרוע שבישרו לנו שהם לא צארים לנו להחליף את הנעליים או לתקנם בטענה שהן תקינות לחלוטין.ביקשנו לדבר עם מנהל כי התשובה ממש לא מקובלת.התשובה הייתה שאין מנהל וזה מה שיש.אני אספוג את ה 200₪ אך לעולם לא אכנס לאף חנות של אלי טל
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור נעליים לא תקינות פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה