שירות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 04 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
צומת בילו |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הריני מבקשת לציין כי בכל ביקור שלנו במגה ספורט בסניף צומת בילו השירות גרוע ביותר.
אין שם למי לפנות, ההמתנה בתור בקופה ארוכה, אף אחד לא יודע לתת תשובות- אם יש פריט מסוים,אם יש הנחה על פריט מסוים, אם אפשר לשמור פריט...
במקום יש עובדים צעירים חסרי תודעת שירות.
אם לא היתה לי אפשרות לקנות שם בנקודות של חבר (צה"ל), לא הייתי נכנסת למקום שוב.
|
שיפור השירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|