פרטי התלונה

תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
צומת בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
הריני מבקשת לציין כי בכל ביקור שלנו במגה ספורט בסניף צומת בילו השירות גרוע ביותר.
אין שם למי לפנות, ההמתנה בתור בקופה ארוכה, אף אחד לא יודע לתת תשובות- אם יש פריט מסוים,אם יש הנחה על פריט מסוים, אם אפשר לשמור פריט...

במקום יש עובדים צעירים חסרי תודעת שירות.
אם לא היתה לי אפשרות לקנות שם בנקודות של חבר (צה"ל), לא הייתי נכנסת למקום שוב.
שיפור השירות פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה