פרטי התלונה

תלונות מועצה מקומית בית דגן

תלונות מועצות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התרשלות בגביית חובות מתוקף סעיף 326 לפקודת העיריות [נוסח חדש] נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר חתימת הסכם השכירות הגעתי עם המחזיקה למשרד הגביה במועצה והצגתי חוזה שכירות וביקשנו להעביר את חשבון המים והארנונה על שמה של המחזיקה.
לאחר חצי שנה מתחילת השכירות (בסביבות ינואר 2013)הודיעה המחזיקה כי הינה מעוניינת לסיים תקופת השכירות ולהביא חוזה השכירות לסיומו.לאחר בדיקה עם תאגיד המים והאחראית על הגביה במועצה הובהר לי להפתעתי כי למחזיקה חובות ברשות המקומית ובתאגיד המים בגין ארנונה ומים בהתאמה.
מבדיקה שערכתי נודע לי כי החוב אינו נפרע בשל טענותיה של המחזיקה כי הינה זכאית להנחה משמעותית בשל היות אם חד הורית ולמרות שהעבירה (ואף הסתייעה בי) את כל האסמכתאות הנדרשות כל הנוגעים בדבר במשך למעלה משנה פשוט התרשלו מלפעול חד משמעית.
בתחילת 2014 סיכמתי עם המחזיקה שתעביר את התשלום אשר אינו שנוי במחלוקת וכך עשתה בעידודי ובעזרתי למרות שלא הייתי מחוייבת לעשות דבר בעניין!!!
סעיף 326 לפקודת העיריות [נוסח חדש] קובע כי ברגע שאדם נעשה "מחזיקו" של נכס יש למסור הודעה בגין כך לעירייה, ובעניינינו למועצה המקומית.
הודעה כאמור אכן נמסרה ומכאן שלא ברור ליהכיצד חובות הארנונה רובצים לפתחי במקום לפתחה של המחזיקה.

לאור האמור לעיל אבקשכם לעזור לי לקבל ,ללא דיחוי ,אישור כי הנכס נקי מחובות .
כמו כן אני מקווה כי הרשות המקומית תקיים את הוראות החוק המפורטות לעיל במכתבי זה, על מנת למנוע הצורך לנקוט נגדה בהליכים חוקיים לקיומן.

במשך שנתיים התחלפו כבר שלושה ראשי מועצה בבית דגן אולם צוות הגביה והגזבר לצערי לא שינו דרכיהם הסחבת והאטימות בהם ניתקלתי הינן מעבר ליכולת של כל בר דעת לגלות סבלנות
בזבוז זמן ותסכול מיותר סוג הנזק :
אישור כי הנכס נקי מכל חוב!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

מועצה מקומית בית דגן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה