פרטי התלונה

תלונות פפגאיו

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת!!!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי ת"א כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנחנו ירושלמים במקור ולכבוד ה"וולנטין דיי" {14.2.07} יצאנו ליום כייף משותף אני ובעלי. את ארוחת הצהריים שלנו התלבטנו אם לאכול במסעדת "2C" בעזריאלי או בסניף פאפאגאיו עזריאלי. בעלי אמר שמתחשק לו בשר והוחלט שנלך על האופציה של פאפאגאיו. נכנסנו לסניף בשעה 16:30. התיישבו והוסבר לנו על התפריט העסקי ושזה כולל מס' בשרים, סלטים , לחם ותפו"א אפוי, התאים לנו והזמנו גם שתייה וחיכנו לאוכל. אחרי איזה רבע שנה אנחנו פונים למלצרים ושואלים למה אף אחד לא ניגש אלינו, לא הגישו לנו סלטים {למי שהתיישב לפנינו דאגו כבר להגיש...} לא קיבלנו תשובה הולמת. פנינו לעוד שני מלצרים וזכינו לחוסר יחס משווע. ביקשנו לדעת מיהו האחראי באותה המשמרת או מנהל הסניף,ניגשנו אליו וטענו שנכנסנו בשעה 16:30 והשעה כעת היא 17:10 וחוץ מלחם ואת השתייה שהזמנו לא קיבלנו עוד כלום.. לא הייתה לו תשוה. בעלי החליט שגם ככה זה הרס לו את ארוחת הצהריים ולא מתאים לנו להשאר. הודענו לאחראי / מנהל שזוהי ההחלטה שלנו ושאלנו אם עלינו לשלם משהו {בכל זאת, שתינו מיץ תפוזים וחצי כוס יין אדום} והוא, בטון הדיבור הכי עצבני ומזלזל ענה "אתם לא צריכים לשלם.. להתראות!!"

כמובן שארוחת הצהריים שתכננו לאכול יחד, לכבוד הוולנטיין נהרסה לגמרי, מה עוד שאני כביכול חברת מועדון של מסעדות פאפאגאיו ואף פעם בשום סניף של המסעדות הללו לא זכיתי ליחס משפיל ומגעיל שכזה!!!
עלבון ו סוג הנזק :
בירור התלונה מול הסניף ופיצוי הולם!!!! פתרון נדרש :

פפגאיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה