פרטי התלונה

תלונות Austrian Air Line

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות בנתיבי אוויר אוסטרים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב30.09.07 טסנו בטיסה ממלגה לתלאביב דרך וינה,ברשותנו היו 2 מזוודות עם המשקל המותר של עד 20 קג למזוודה. במזוודות העליה למטוס נסענו בקבוקי שמן,כך שלא הורשנו להעלותם במטוס אלא היינו חייבים לשלוח אותם יחד עם המזוודות. אלא שבאותה שניה הפכו מזוודות היד ל"משקל עודף" ונדרשנו לשלם.
לשאלתנו מה מחיר"המשקל העודף"לא היתה לפקידה תשובה והיא שלחה אותנו לעברו השני של הטרמינל לבדוק ולשלם.
בברור שעשינו שם נמסר לנו שהמחיר 100 יורו,מחיר שלא היינו מוכנים להוסיף ולכן חזרנו לדלפק על מנת לנסות ולסדר את המטען באופן שונה,דהיינו להכניס את הבקבוקים למזוודות ואת הבגדים למטען היד(במטען היד מותר עד 8 ק"ג)
להפתעתנו ,אמרה לנו הפקידה כי המטען כבר נשלח ואין דרך חזרה.
לא עזרו לנו כל ההסברים והטענות ונאלצנו לשלם 100 יורו .
גם פנייתי למשרדי החברה בארץ נתקלה באותו יחס ואטימות לטענותנו שבסך הכל לא"העמסנו " על המטוס יותר משקל מכל נוסע אחר,וגם תשובתו של מנכל החברה בארץ,מר מסר,הייתה דומה,כלומר,רק ציטוט של כללים וחוקים ולא התייחסות ללקוח ונסות לפתור את הבעיה
כספי סוג הנזק :
100 יורו פתרון נדרש :

Austrian Air Line שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה