פרטי התלונה

תלונות Austrian Air Line

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסת המשך נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-8.11, יצאה ביתי לאוסלו, דרך וינה בטיסה V7192, וטיסת המשך לאוסלו V335. הפרש הזמן בין הטיסות היה כ-30 דקות. בבדיקה שערכתי נאמר לי שוב ושוב, שכשחברת תעופה יוצרת טיסת המשך, היא לוקחת על זה את האחריות, ומיידעת את הטייס בטיסת ההמשך שיש נוסעים להמשך.
ביתי הגיעה לשדה התעופה, ורצה לשער, וכשהיגיעה נאמר לה שהשער והטיסה נסגרו.
למותר לציין את עגמת הנפש (היא בת 17), הבלגן, הפסד האירוע שנוצר כתוצאה מכך (ניתנה לה טיסה חלופית ב7:30 בערב במקום 10:20 בבוקר.).
כשצילצלתי והתלוננתי, אמרה לי פקידת אוסטריאן איררליינס:"היא היתה צריכה לצאת יום קודם..."
תשובה לעניין...
אם החברה יוצרת טיסות המשך. היא חייבת לקחת על זה את האחריות!!!!
נא עזרתכם בטיפול בתלונה.
בברכה,
ציפי אנדרסן
פיצוי הולם על הנ"ל פתרון נדרש :

Austrian Air Line שירות לקוחות

, תגובה:
רבקה גוטמן, מזכירת הנה שם ותפקיד:
כפי שצויין במכתבנו למתלוננת מה-24.11.2005, טיסה 7192 שמופעלת על-ידי אל-על, אשר המראתה עוכבה כ-10 דקות, גרמה להפסד טיסת ההמשך לאוסלו, דבר שלא היה בשליטתנו.
הזמן המינימלי למעבר מטיסת אל-על לטיסת נתיבי אויר אוסטריים הינו 30 דקות. הנוסעת נרשמה לטיסות בהן זמן המעבר הינו המינימום הנדרש על-פי נהלי נמל התעופה של וינה, מכאן שכל עיכוב עלול לגרום להפסד טיסת ההמשך.
נתיבי אויר אוסטריים דאגה להעביר את הנוסעת, נטלי אנדרסן, לטיסה החלופית הראשונה, עוד באותו היום, מוינה לאוסלו.
תגובה:
הנוסעת הועברה לטיסה החלופית הראשונה לאוסלו עוד באותו היום, ללא כל תשלום נוסף על-ידי נציגי חברת נתיבי אויר אוסטריים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה