פרטי התלונה

תלונות דניר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום ושירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קיבוץ יד חנה כתובת:
גלי - אומנות בעץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.3.06 רכשתי ארון בגדים בחנות גלי- אומנות בעץ ברמת-גן (נציגת חברת דניר)
הארון הוזמן בצבעים סגול לבן לפי מס' סידורי 5184,613
לאחר חודש קיבלנו את הארון, אך אחת המגירות הגיע בצבע שונה לגמרי מהסגול שהוזמן. למחרת היום יצרנו קשר עם החנות ולאחר שבמשך חודשים זרקו אותנו מהמפעל לחנות וחזרה, הגיע מתקין שלקח את המגירה לצבע. נשארנו חודש וחצי ללא מגירה בחדר הילדים (סכנת נפשות) מבלי שנטופל ע"י החנות ו/או המפעל. בפועל התברר לנו שבכלל לא צבעו אותה ורק אז הייתי צריך לנסוע לקחת אותה במקום שיביאו אותה לבייתי, כמובן שגם הפעם צבע המגירה לא התקרב לגוון של הארון. שבועים לאחר מכן הגיע מתקין עם פנל קדמי למגירה שגם הוא לא דומה לצבע של הארון.
בנקודה זו החנות והמפעל מסרבים לדאוג לתיקון התקלה.
חשוב להזכיר שהארון כולל כ- 20 חלקי עץ שונים (גדולים וקטנים) הצבועים בסגול אחיד, רק הצבע של המגירה שונה משאר הארון.

לצערי מדיניות חברת דניר שלא לתת ללקוחות את אפשרות לדבר ולהתלונן עם מנהלים או אנשי מקצוע. החנות שדרכה בוצעה העסקה, זרקה אותנו למפעל בטענה שזה יזרז את הטיפול.
אף אחד מהמנהלים או מצוות החנות, לא הגיע לראות את התקלה, למרות שהוזמנו מס' פעמים.

בשורה התחתונה, אני עומד עם ארון פגום שלא עומד בתנאי ההזמנה ובחוסר יכולת לתקשר מול החנות והמפעל.

תודה
רני
כספי סוג הנזק :
תיקון הצבע של הארון / מגירה או החזר כספי מלא, בנוס פתרון נדרש :

דניר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה