פרטי התלונה

תלונות דניר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות, חוסר שירות והתעללות בלקוחות!!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יד חנה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.3.06 רכשתי ארון בגדים בחנות גלי- אומנות בעץ ברמת-גן (נציגת חברת דניר)
הארון הגיע עם מגירה אחת בצבע שונה משאר הארון. במשך 5 חודשים רדפתי אחרי החנות והמפעל שיתקנו את הבעיה. בכל פעם קיבלתי מגירה בצבע שונה עד שנאלצתי לנסוע לחנות ולמפעל עם תמונות לשכנע אותם שיש בעיה, אחרת לא הייתי זוכה לטיפול. לאחר 5 חודשים לקחתי את דלת הארון לחנות ובדקתי את הצבע מול הקטלוג, באותו הרגע הבנתי שהארון שקיבלתי אינו בצבע שהוזמן.
5 חודשים של מריבות, צעקות, טכנאים באים הולכים ואף אחד לא ראה ולא אמר שיש טעות בסיסית בצבע של הארון.

לאחר 5 חודשים של התעללות בלקוח, חוסר מקצועיות ו- 0 במתן שירות אבדתי את האימון בכל הקשור למוצר, ואני דורש לקבל את כספי בחזרה בתוספת פיצוי כספי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא בתוספת פיצוי כספי של 2500 שקל פתרון נדרש :

דניר שירות לקוחות

, תגובה:
שרייבר עדן - מנהל יצור שם ותפקיד:
ראשית ברצוני להתנצל על העיכוב שחל בתשובתי אך זאת מכיון שרציתי לברר את כל העובדות לאשורן.
תמוהה בעיני פנייתו של הלקוח וטענתו שאין מטפלים בו . ביקרו בביתו מספר פעמים עם חזיתות להחלפה שהיו בגוון שונה ממה שהוזמן על פי טענתו, בתאריכים 6/6 , 26/7 , 15/8 נערכו הביקורים עם חלקים להחלפה על פי הגוון המופיע בהזמנתו, וכן נעשה ניסיון לתאם עימו מועדי הגעה בתאריכים 25/5 - הושארה הודעה ללקוח לגבי תאריך זה אך הלקוח לא חזר למפעל, 25/6 הלקוח באילת, 16/7 - לא מתאים ללקוח גם לא בשעות אחה"צ , 31/7 - ציטוט שיחה כפי שתועד בחברתנו-"לא יכול בשעות היום , עכשיו אתם תרדפו אחרי ותגידי ליעקב"( לציין כי יעקב הנו מנהל החברה) ,3/9 - בנסיון תאום זה התברר כי הצבע שהוזמן עבורו לא תואם את הזמנתו לטענתו וזאת לאחר לאחר שביקר בחנות ובדק את ההזמנה שלו מול החנות וגילה שהצבע הרשום לו בהזמנה אינו הצבע שאליו התכוון בדוגמאות הצבע הנמצאות בחנות , מה גם שכשמם כן הם - הדוגמאות הינן דוגמא להמחשה בלבד ואין אפשרות להתחייב לגוון מדוייק כאשר צובעים בצבע על בסיס מים על גבי חומר חי כמו עץ.
בלי כל קשר לאי ההבנה לגבי איזה צבע הוזמן עבורו שהנה בינו לבין המוכר בחנות , הלקוח מטופל אישית על ידי מנהל החברה אשר אף ביקר בביתו כך שאיני מבין כיצד אנו לא מטפלים בו כראוי, איני מכיר חברה נוספת בארץ שנעשים כלכך הרבה ניסיונות לטפל בלקוח כולל טיפול אישי של מנהל החברה.
תגובה:
כפי שסוכם כבר בינו לבין מנהל החברה , יוחלפו ללקוח כל חלקי העץ הצבועים לגוון 5184 לפי בחירתו , ברצוני לציין שלסיכום הנ"ל הגיעו לפני קבלת תלונה זו ולכן הדבר תמוהה ביותר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה