פרטי התלונה

תלונות דניר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מיטה - לאחר כמעט 4 חודשים נושא התלונה:
שטרייט בר-טל סיגל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏23 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חנות בקיבוץ יסעור סניף חברה:
תיאור הבעיה:

הנדון: שירות לקוחות
שלום רב,

1. לפני למעלה משלושה חודשים רכשנו מיטת נוער בחנות רהיטי השחר בקיבוץ יסעור המוכרת ממוצרי דניר. הובטח לנו כי המיטה תגיע לביתנו בתוך 6 שבועות. חיכינו וחיכינו ומאחר ולא יצרו איתנו קשר לתאום יצרנו קשר עם דניר. נאמר לנו כי "אין משלוח שמגיע לצפון" ולמרות שהמיטה מוכנה ומחכה לא הוזמן משלוח ואין לדעת מתי היא תגיע ליעדה. יצרנו קשר עם גבי, בעל החנות ביסעור ולאחר שגם הוא הפעיל לחץ על דניר התגלגלה המיטה והגיע לסניפכם באזור חיפה. אך משם עד לכמון הדרך עוד ארוכה!

2. עברו להם ששת השבועות של מועד האספקה והמשכנו ללחוץ עליכם. לבסוף הגיעה המיטה ליעדה, בדרך לא דרך, על ידי מי שהיה פעם עובד דניר ונראה כי עשה "טובה" לחברו מנהל החנות ביסעור והביא את המיטה.

3. בכל השיחות שהיו לנו עם חברת דניר התרשמנו כי כל בקשה או דרישה שהעלינו אינה לגיטימית וכי אנו רק מפריעים בכל פעם שאנו מתקשרים. במקום שחברת דניר, כנותנת שירות, תהיה זו שיוצרת קשר איתנו, הלקוח, ומעדכנת אותנו במועד האספקה, ואם יש איחור מעדכנת גם עליו - תמיד היינו אנו אלה שיצרו את הקשר איתכם ותמיד הרגשנו כי אנו מציקים או מפריעים!

4. במהלך הרכבת המיטה התגלה כי מגירה אחת פגומה וכי ראש המיטה אינו מהדגם שהוזמן. אנחנו חשבנו כי הגענו אל המנוחה והנחלה – אך לא כך !!!!! עידכנו את החנות ביסעור בפרטים, הם עידכנו את דניר ונאמר לנו כי הדבר יקח מספר ימים ויסודר!!!! (חה, חה....) בהכירינו את השירות בחברת דניר כבר לא ציפינו לגדולות ונצורות.

5. בינתיים הספקנו ללדת תינוק ולחזור איתו הביתה ולשוב ולטפל בנושא המיטה! מאחר ולא יצרו איתנו קשר מדניר שוב יצרנו בעצמנו קשר לגבי המשך הטיפול (כבר עברו לפחות שלושה שבועות נוספים....) שוב נאמר כי אין בקרוב משלוח לצפון ולמרות שהדברים מוכנים ...."נראה מתי יוכלו להגיע לצפון" (להדגיש את האבסורד, מדובר בשעה וחצי נסיעה ממרכז הארץ). לאחר מכבש לחצים נוסף שהפעלנו הובטח כי "עד סוף השבוע" המשלוח יגיע. מאחר ושוב החלקים לא הגיעו ושוב לא עודכנו על כך, בתחילת השבוע שלאחר מכן טלפנו ביוזמתנו שוב לדניר ושוב קיבלנו את התשובה המרגיעה: "עד סוף השבוע זה יגיע "מאחר וגם זה לא קרה, שוב הופעל מכבש שכלל מעורבות של גבי, בעל החנות ביסעור, והובטח שוב בפעם המי יודע כמה "שעד סוף השבוע זה יגיע". הפעם התקשרו לתאם (מה שלא קרה באף אחת מהפעמים הקודמות), אך גם באותו סוף שבוע עדיין לא הגיעו הדברים אל יעדם!!

6. דניר מעולם לא יצרה קשר ביוזמתה להגיד שהדברים לא יגיעו כפי שהובטח, מעולם לא התנצלה על שלא עמדה במילתה, מעולם לא התנצלה על השירות הלקוי !!!! אבוי לבושה!!!!!!!!! חברה המפרסמת באתר האינטרנט שלה: "רשת דניר המאמינים כי איכות, שירות מקצועי אישי ואוהב... הינם חלק עיקרי בכל תהליך ...."ראוי שתעמוד בדבריה !!

7. אין ספק בליבי כי לו היינו תושבי מרכז הארץ היו הדברים קורים בקצב אחר לחלוטין. אך אנו בחרנו לגור בצפון הארץ, בפריפריה, ושירות לאזור זה הוא כנראה מורכב. אם ידכם אינה משגת לתת שירות ראוי לאזור מגורינו – אל תמכרו את מוצריכם באזור!!!!

8. עברו קרוב לארבעה חודשים מיום הקניה ועדיין לא קיבלנו את המיטה שרכשנו בשלמותה. אנו מצפים לפיצוי על עוגמת הנפש והטירחה שאנו עדיין נאלצים לעבור. החלקים עדיין לא הגיעו ליעדם אך אולי הם יגיעו "עד סוף השבוע" הזה כי הם כבר נמצאים באזור הצפון ורק צריכים לעלות את הר כמון ולהגיע לביתינו...

עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

דניר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה