פרטי התלונה

תלונות דניר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה ומסוכנת לילדים נושא התלונה:
להב דנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
לחי 2 בני ברק (דיזיין סנטר) כתובת:
גלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה- 11/1/08 הזמנו מיטה עבור בננו בן השנתיים. ומאותו רגע לא נפסקו הבעיות להלן בקיצור הנקודות העיקריות:
1. איחור של שבועיים באספקה (שישה שבועות מיום הקניה) וזה אחרי עשרות טלפונים ותחנונים.
2. קיבלנו את המיטה בשמחה ובששון ואז החלו התקלות, או יותר נכון המשיכו, היתה בעיה עם הצבעים ירוק במקום כחול..
3. פינות המיטה היו שפיציות ולא משויפות ממש חוסר מקצועיות!
4. וזה השיא!!! המיטה נשברה , קרסה כאשר בני ואביו יושבים עליה!!!

כאשר שוחחנו עם יגאל בעל החנות ,שכלל לא נדהם מהתקלות ,הוא ציין כי הם יודעים שיש כמה בעיות ... שחסרים ברגים.. ושנחכה לשרות שלהם לתקן לנו את התקלות. ביקשנו לבטל את העיסקה והוא סרב ואפילו לא התתנצל.

פשוט בושה, ביזיון, אין לי מילים שיכולות לתאר את עוגמת הנפש.
לאחר אירועים אלו אני לא מוכנה לקבל את השרות של חברת דניר אין לי כל אמון בחברה ועברנו אני ובני משפחתי מפח נפש נוראי!!!
אני רוצה את כספי בחזרה. לא רוצה שום פיצוי או כל קשר נוסף עם החברה הזו.

דניר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה