פרטי התלונה

תלונות דניר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת המוצר לאחר חודשיים איחור נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חיפה והמפעל בנתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש ינואר רכשנו חדר ילדים (מיטה + פינת עבודה) בסניף דניר בחיפה. זמן אספקה לו התחייבו היה 30 יום (לא ימי עבודה). ב 11/2 רכשנו פינת עבודה נוספת ונקבע כי זמן האספקה יהיה ביחד עם ההזמנה הראשונה.
לאחר כחודש התקשרנו לסניף חיפה, גב' שירן, כדי לבדוק מה מועד האספקה ואז התחילו למרוח אותנו, בסגנון "מחר תהיה תשובה" "שבוע שבועיים לכל היותר" וכו'.
לאחר אינספור שיחות ולאחר שבועות שחלפו נמסר לנו כי סניף חיפה נסגר (בתחילה נאמר לנו כי לצורך שיפוצים, בה שהסתבר כלא נכון) וכי עלינו לפנות לעליזה במפעל בנתניה.
פנינו לעליזה כבר לפני למעלה מחודש (אולי חודש וחצי), נאמר לנו שההזמנה בייצור. שאלנו כמה זמן זה יארך וקיבלנו תשובה כשבועיים. מאז, למרות טלפונים רבים שלנו לעליזה מסרבים בתוקף לאמר לנו מה מועד האספקה המיועד למרות שקיים כבר איחור של חודשיים.
ביום רביעי האחרון, כשהצלחתי ס"ס לתפוס את עליזה בטלפון לאחר מס' ימים שלא ניתן היה להשיג אותה, אמרה לי עליזה שאינה יודעת מתי תהיה האספקה אך בכל מקרה זה לא יהיה בשבועיים הקרובים, ושנעשה מה שאנו רוצים.
עליזה גם סרבה לבקשתנו לשוחח עם גורם אחראי במפעל.
לא סופקו המוצרים למרות איחור של למעלה מחודשיים סוג הנזק :
קבלת הרהיטים באופן מיידי. פתרון נדרש :

דניר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה