איכות נמוכה , חוסר מקצועיות , שקרים ובסוף סירוב להחזיר את הכסף |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דזיין סנטר בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 1.2.2008 הזמנו חדר לילדה (כוורת , שולחן ודמוי ארגז מצאים (היה אמור להיות מקום בתוכו למחשב ) ההספקה תוך 45 ימי עבודה . שלמנו מראש 5,200 ש"ח
לקראת סוף מרץ התחלתי להתקשר לחנות ולברר תאריך הספקה אך ללא תוצאה .
בשבוע ראשון של אפריל קבעו תאריך הספקה , אך מוביל לא הגיע באותו יום ..
קבעו תאריך הספקה חוזר ב 10/4 המוביל הגיע ב 22:00 בלילה והתברר ששכחו לייצר דמוי ארגז מצאים והיו חסרים מדף עליון של ספריה ובכלל היו דפיקות בפינות של המוצר
החזרנו את המוצר . פניתי לאיגל ( בעל החנות דרשתי לבטל עסקה ) .
קבלנו פיצוי ע"ס 700 ש"ח תמורת זה שנסכים לקבל את ארגז מצאים מתצוגה ונקבל חינם מאמד למחשב .
הסכמנו , אך בהספקה ( בעוד שבועיים ) התברר שבמפעל שברו את המדף עם כוורת ושתי מגירות ולא הביאו מאמד למחשב שהובטח...
מספר ימים לאחר מכן , התקשרתי לחנות ודרשתי לבטל עסקה . על זה נאמר לי שאי אפשר לבטל קניה שבוצעה בהזמנה אישית , חוץ מזה שאיגל דיבר מאוד לא יפה , אמר לי שאני חייבת להבין שאין לי ברירה ..
היום ( 2.5.08 ) קבלנו את הכוורת ו מגירות ... עדיין כאשר מסתקלים על המוצר - מוצר לא נראה חדש : כל הפינות משופשפות ושבורות , מוצר אמור להיות בצבע בהיר ( טיפה ורוד ) אך כולו הגיע מלוכלך ....
בקיצור אנו דורשים ביטול עסקה , החזר כספי + פיצוי על הבלבול מוח , שיחות טלפון , זמן ועצבים ובכי של הילדה שזה הכי גרוע שבכל הספקה היה חסר איזשהוא חלק ובסוף חדר נראה כילו מצאנו אותו ברחותב : משומש ומלוכלך ..
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה והחזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|